من عاشقه یکیم اون هم عاشقه منه ولی فعلا شرایط جور نیست

یک نت ـ من عاشقه یکیم اون هم عاشقه منه ولی فعلا شرایط جور نیست 24 سالم شده دلم می خواد زود بریم سر خونه زندگیمون
عاشق

یک نت ـ دلم گرفته از خودم.فقط می گم خدا خیلی هوامو داره یه وقت هایی هست شرمنده خدا می شم.خدایا جبران می کنم همه چیو.فقط تنهام نذار ...فقط من عاشقه یکیم اون هم عاشقه منه ولی فعلا شرایط جور نیست 24 سالم شده دلم می خواد زود بریم سر خونه زندگیمون دلم شور می زنه یه وقت هایی از ترس از دست داشتنش گریه می کنم سر نمازه. چی کار کنم؟

باعرض سلام و تشکر
مشخص نیست شما به چه خاطر شرمنده خدا شدی و یا اینکه برای چی و چرا می خواهی جبران کنی و چیو می خوای جبران کنی؟ اما ترس و اضطراب و و وابستگی شما نسبت به یک شخصی که کاملا منطق و شناخت و هم چنین احساسات و هیجانات شما را به خودش مشغول کرده و احساس نگرانی در شما ایجاد کرده است بسیار محسوس است ، گریه ، دلشوره ، ترس از دست دادن نشانه وابستگی شماست که باید در یک گفت و گوی مشاوره ای با مشاوره باز شده و راهکار به شما داده شود اما به هر حال شما باید مسیر منطقی و کم آسیب تری برای انتخاب شریک زندگی انتخاب کنید و وابستگی مانند آب گل آلود و یا آسمانی پر از غبار است شما بدی ها و خوبی ها را به صورت واضح نمی توانید ببینید و چون وابسته اید فقط نقاط مثبت و خوبی های ایشان را می بینید و تفاوت ها و ویژگی های شخصیتی ، فرهنگ و سایر فاکتورهای مهم برای زندگی ر ا به درستی لحاظ نمی کنید پس شما نباید به خاطر شرایط و یا سن یا موضوع دیگر فریب احساسات خودتان را بخورید و بدون تأیید یک روان شناس وارد زندگی مشترک شوید بلکه باید ابتدا باید اضطراب و استرس و مشکلاتی که باعث به وجود آمدن این وابستگی شده و نیازها و کمبود هایی که باعث شده شما به یک وابستگی پناه ببرید شناسایی شود از طرفی با آزاد شدن فکر و منطق از زندان احساسات عجول و غیر واقع نگر به استقلال فکری برسید بعد تصمیم مناسب برای زندگی خود بگیرید موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

شما رو خدا به من هم کمک کنید چون فرزندم به همین درد مبتلا شده ومن وا مونده شدم که چطور این چیز ها رو بهش تفهیم کنم زیرا عشق ووابستگی به طرف مقابل اورا کرو کور کرده است واصلا نمیخواد واقعیات رو بشنود درحالی که اینها باهم هیچ سنخیتی ندارند. وحاضر نیست حرف هیچ مشاوری رو بشنود لطفا مرا راهنمایی کنید