9 ساله با یه دختر خانمی رفیق هستم

یک نت ـ 22 سالمه 9 ساله با یه دختر خانمی رفیق هستم که بخار کمک هایی که به بنده کردن خیلی بهشون وابسته شدم
رفیق

یک نت ـ 22 سالمه 9 ساله با یه دختر خانمی رفیق هستم که بخار کمک هایی که به بنده کردن خیلی بهشون وابسته شدم

الان چند ماهه ازدواج کردن و قشنگ دارم از بین میرم.

حساسیت شدیدی دارم. وقتی بفهمم که این زن و شوهر پیش هم هستن ضربان قلب شدید و دلهره میگیرم. شوهرشو میبینم حالم بد میشه.

کمکم کنید لطفا
 

باعرض سلام و تشکر

موضوع شما نیاز به واکاوی بیشتری دارد و همه ما ممکن است در دوره از زندگی نیاز به کمک داشته باشیم و حتی در یک دوره بی کسی و بی کمکی اگر کسی به ما کمک کند همیشه از او تشکر می کنیم و تا دنیا دنیاست از یادمان نخواهد رفت اما این به هم ریختگی که نشانه اضطراب و هیجانات منفی است از یک ویژگی شخصیتی عمیقتر و دورتری حکایت می کند تا حدی که شما نسبت به ارتباط منطقی و شرعی طرف مقابل با همسرشان دچار اضطراب و دلشوره می شوید و احساس می کنید فردی این عشق شما را دزدیده و در واقع شوهر ایشان را مانند هوو و عقابی تیز چنگال بر سر عشق تان تصور می کنید. معمولا وابستگی ها نشانه عدم ارزش قایل شدن به خود و عدم استقلال شخصیتی است پس سعی کنید با
 1- خود شناسی بر احساس و هیجانات خود مسلط شوید و به صورت یک طرفه  سرمایه گذاری عاطفی انجام ندهید.

2- با احترام به خود و استقلال شخصیتی و برطرف کردن نیازها و کمبوده ها با اعتماد به نفس کامل و با هدف گذاری ارتباطتان منطقی تر  تنظیم کنید.

3- با دیدن نقاط مثبت و خوبی های خودتان و اعتماد به خود در زندگی سعی کنید اساس بی نیازی از دیگران را در خود بنا کنید و در ارتباطات مجذوب کل شخصیت فرد نشوید بلکه به خود بگویید مثلا شوخ طبعی ایشان باعث ارتباط است نه سایر ویژگی های شخصیتی ایشان و یا کمک ایشان به من قابل تقدیر است.

4- سعی کنید به جای تمرکز و سرمایه گذاری روی یک نفر ، روی چند نفر برای برقراری دوستی، فکر و هدف گذاری کرده و به تمایل طرف مقابل نسبت به ارتباط با شما اهمیت قایل شوید.

5- سعی کنید خوبی های دیگران را در خود ایجاد کنید و در انتخاب کاملا آزاد از اسارت خواسته ها و نیازهای درونی باشید .به عبارت دیگر دوست کسی نیست که نیمه ناقص من را کامل کند بلکه من باید با بینش و معرفت و کار و تمرین کامل شوم تا از ارتباط لذت ببرم تا در صورت عدم تمایل خود فرد یا طرف مقابل به ادامه آسیب نبیم

6- برای کاهش اضطراب که در هیجان ، شناخت و رفتار شما ظاهر شده حتما به یک مشاور با تجربه و ماهر مراجعه کنید موفق باشید.

.موفق باشید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده