عاشق یک زن خارجی بودم که بسیار زیبا و فهمیده بود.

یک نت ـ درگذشته عاشق یک خارجی بودم که بسیار زیبا و فهمیده بود.اما به وضوح فهمیدم که خداوند او را در مسیر زندگی من قرار نداده است.خیلی عذاب میکشم.مگر نه اينكه چون خداوند او را از من گرفته باید کسی بهتراز او را به من عنایت فرمایند؟
عشق

درگذشته  عاشق یک خارجی بودم که بسیار زیبا و فهمیده بود.اما به وضوح  فهمیدم که خداوند او را در مسیر زندگی من قرار نداده است.خیلی عذاب میکشم.مگر نه اينكه چون خداوند او را از من گرفته باید کسی بهتراز او را به من عنایت فرمایند؟

مگر  تا زماني که انسان شخص زیبایی رو نبیند می تواند عاشق شود و با او  زندگی کند؟حال  که خداوند قدرت مقایسه را به من عنایت کرده ( یعنی هر زنی را می توانم با او بسنجم)آیا یک نفر را به من عنایت می کند که خیلی زیبا ،خوش اندام، عاقل و فهمیده باشد تا نیاز من را بر آورده کند؟ شما به سوالات زیر جواب دهید.

آیا خداوند به  بنده های خوبش كه خيلي دوست شان دارد (کسانی را که در هر زمان ذکر خداوند را می گویند،ایمان قلبی بسیار دارند،به رحمت خداوند امید وار هستند،عمل صالح انجام می دهند،واقعا یکی از بهترین هاي  دنیا باشند، یک انسان واقعی،مثلا یک دکتر خوب ،با سواد،عاقل،فهمیده باشند و حاضرند هر لحظه مانند پرنده ای در حال جان دادن در راه خدا بال بال بزنند) همسر  زیبا و عاقل و فهمیده عنایت می کند؟ بحدي که اگر مرد اتفاقی به کسی نگاه کرد پی ببرد که آن شخص انگشت کوچک همسر خودش نمی شود؟

به قرآن قسم،به آبروی مادرم فاطمه ی زهرا (س)قسم که حاضرم برای رسیدن به چنين شخصي   هر کاری انجام دهم،به خدا مي خواهم  آدم شوم.این ها فقط برای رسيدن به  شخص مذكور نیست بلکه اول برای خشنودی خدا است این درست است که زن زندگی باید پيرو دین خدا ، عاقل ، فهمیده و با سواد باشد و طبق سخن یکی از بزرگان  عشق به یک شخص انسان را نسبت به  بدی هایش کور و کر می کند اما من می گویم انسان در درجه ی اول باید زیبا باشد،چون تا زیبايي  شخص نباشد ارزش زحمت کشیدن و ارزش زندگی کردن را ندارد.

اگرچه دین خیلی مهم است ولی برای من ملاك اول یک زن خوب ،زیبایی او است .نه از روی هوس بلکه از روی عشق.من اگر خودم یک شخص والایی شوم،قطعا شخص والا و خیلی زیبا  قادر به آرامش دادن به من هست،پس آن زندگی که عاشقانه باشد کجاست ؟ زني که در خانه خود را زیبا کند که وقتي شوهر خسته از  سر کار می آید با یک نگاه تمام خستگی اش در شود کجاست ؟ آن زني  که در آغوشش  شیر مرد آرام شود ، آن زندگی که زن ومرد عاشق هم باشند و روز به روز عشقشان افزون شود و جان را فداي هم كنند كجاست؟

نبايد برای زن گرفتن مثل خریدن مرغ وگوسفند عمل کرد، باید انسان با نيمه ی گمشده ی خود ازدواج کند تا اگر اتفاقي در جایی زنی را دید حسرت نخورد بلکه بفهمد که از نظر خودش آن زن انگشت کوچک زن خودش هم نمیشود!

اگر بفهمم دیگر این دل زخم خورده درمان نمی شود، برای همیشه خواهم مرد.در نظر بگیرید که  یک شخص زیبا،پولدار،دکتر داروساز،یکی از بهترین بنده های خدا که واقعا برای خداوند جان می دهم شوم آیا ارزش ندارد که روحم در آغوش یک دلبر زیبا و طناز آرامش یابد!!!
 

لطفا براي خواندن ادامه مطلب و پاسخ كارشناس اينجا كليك كنيد

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام اگه شما اینقد ب زیبایی زنی ارزش قایل هستین باید بدونین زنی زیبا نصیب تون میشه ک اونم بیشتر بخاطر پول و منال تون بهتون رو میاره پس بهتره هرروز ثروت تون بالا ببرین تا زن زیبای رویاهاتون و پیدا کنین اینکه سخت نیس
پسرخوب نگرانی نیس اونم از روی عشق مال ومنال شمارو دوست خواهد داشت روزی هم اگه ازدست دادین مال و منال تون میره پی عشقی ک مال ومنال داشته باشه پس بهتره مواظب باشین مال ودارایی تون کم نشه یا خدای نکرده ورشکسته نشین چون اصلا خانوم خوشگله صبر نخواد داشت