دختری هستم 30 ساله دچار مشکل ترس از مرگ هستم

یک نت ـ دختری 30 ساله دچار مشکل ترس از مرگ هستم. از بیرون رفتن و مخصوصا سوار شدن در تاکسی میترسم. میترسم که تصادف کنم. یا در بیرون حادثه ای برایم پیش بیاید. در خانه هم میترسم هواپیما روی خانه مان سقوط کند. در ضمن تیک دارم و دائم پلک میزنم و تیکم مدتی است شدید شده و باعث ناراحتیم شده است. لطفا راهنماییم کنید.
آخرت

با سلام، دختری 30 ساله دچار مشکل ترس از مرگ هستم. از بیرون رفتن و مخصوصا سوار شدن در تاکسی میترسم. میترسم که تصادف کنم. یا در بیرون حادثه ای برایم پیش بیاید. در خانه هم میترسم هواپیما روی خانه مان سقوط کند. در ضمن تیک دارم و دائم پلک میزنم و تیکم مدتی است شدید شده و باعث ناراحتیم شده است. لطفا راهنماییم کنید.

مشاور (خانم سعیده صفری - ) باسبلام، خواهر عزیزم مشکلاتی که از آن صحبت کرده اید خوشبختانه در علوم روانشناختی و روانپزشکی اختلالات شناخته شده ای هستند که درمان های مفیدی نیز برای آنها وجود دارد، البته به شرطی که با نظارت مستقیم یک متخصص، یعنی روانشناس بالینی انجام شوند. به همین دلیل توصیه می کنم در اسرع وقت درمانتان را شروع کنید، زیرا به دلیل محدودیت های فضای مجازی و مشاوره اینترنتی آنطور که باید نمی توان مداخله متناسبی به کار برد، اما اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری را نداشتید مجددا از طریق همین سایت اقدام کنید.

اما در صورت عدم درمان ترستان گسترده خواهد شد و به موقعیت های بیشتر نیز سرایت خواهد کرد.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام ببین خوشگل خانم اگه زیاد به مرگ فکر کنی بیشتر میترسی زیاد بهش فکر نکن. اگه میترسی بر ترس خودت غلبه کن نذار اون به تو غلبه کنه اگه اون به تو غلبه کنه تو از ترس میمیری پس به ترست غلبه کن تا مرگ از زهن تو بره بیرون. محکم باش تلاش کن ولش کنی غلبه کنی بهش عالی میشه موفق میشی حتما. اگه مشکل دیگه ای برات پیش اومد