پسر خالم و دوست پسر خالم هر دو ميخوان با من ازدواج كنن

یک نت ـ من دختری 21 ساله و دانشجو هستم؛ دوتا خواستگار دارم. یکی پسرخاله‌ام است که خیلی پسر خوبی می باشد، طوری که کل فامیل تاییدش می‌کنند. از نظر ظاهری‌ هم خیلی خوب است و وضع مالی‌شان هم در حد قابل قبول هست. از نظر مذهبی و فرهنگی و خانوادگی هم به ‌هم می‌خوریم. البته هنوز خواستگاری نیامده‌اند.
ازدواج

من دختری 21 ساله و دانشجو هستم؛ دوتا خواستگار دارم. یکی  پسرخاله‌ام است که خیلی پسر خوبی می باشد، طوری که کل فامیل تاییدش می‌کنند. از نظر ظاهری‌ هم خیلی خوب است و وضع مالی‌شان هم در حد قابل قبول هست. از نظر مذهبی و فرهنگی و خانوادگی هم به ‌هم می‌خوریم. البته هنوز خواستگاری نیامده‌اند. بلکه یک سری اتفاقاتی پیش آمد که خودش با من در این باره صحبت کرد و خواست تا وقتی خواستگاری پیش می‌آید بین مان بحثی نباشد. ‌یکی دیگر از خواستگارهایم صمیمی‌ترین دوست پسرخاله‌ام و از اقوام دورمان است و در حین این‌که رابط من و پسرخاله‌ام بود به نوعی به من علاقه‌مند شد. ایشان هم پسر خیلی خوبی هستند و خانواده‌شان کاملا مورد تایید می باشند. فقط از نظر ظاهری کمی با من اختلاف دارند.

پسرخاله من نمی‌داند که دوستش هم از من خواستگاری کرده، بنابراین دوستش همیشه می‌گفت باید صبر کنیم پسرخاله‌ات بیاید خواستگاری اگر بنا به هر دلیلی این ازدواج صورت نگرفت من اقدام می‌کنم. من هم همیشه گفته‌ام که نظر خانواده‌ام برایم خیلی اهمیت دارد. مامانم هم در جریان خواستگاری این دونفر گذاشته‌ام و به‌دلیل علاقه زیادی که مامانم به خواهر‌زاده‌اش دارد گفته به دوستش حتی فکر هم نکنم و...

دوست پسرخاله‌ام خیلی به من علاقه دارد و ابراز علاقه می‌کرد. ولی من بعداز مدتی گفتم که به نظرم رابطه‌مان در حد کار باشد بهتر است؛ تا تصمیمی عقلی گرفته شود.(ما سه‌تا توی چندتا کار فرهنگی باهم کار می‌کنیم...) در هر صورت درست است که خواستگاری نیامده‌اند. ولی من دلم نمی‌خواهد برای هیچ‌کدامشان وابستگی بوجود بیاید که بعدا دردسرساز شود. برای همین فکر می‌کنم حداقل برای خودم باید جهت‌گیری مشخصی داشته باشم. بین این دوتا مانده‌ام. از طرفی دلم نمی‌خواهد عشقی که دوست پسرخاله‌ام به من دارد را از دست بدهم. از طرفی شرایط خوب پسرخاله‌ام و موافقت خانواده‌ام وسوسه‌ام می‌کند. درباره تفاهم باید بگویم واقعا نمی‌دانم؛ هرکدام از جنبه‌هایی با من تناسب دارند و از یک جنبه‌هایی نه. برای همین واقعا مانده‌ام.

 

لطفا براي خواندن ادامه مطلب و پاسخ كارشناس اينجا كليك كنيد .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده