عكس انساني عجيب در كره ماه /تصاوير

یک نت ـ یک ماه پیش در میان مجموعه‌ای از یک میلیون تصاویری که توسط ناسا گرفته شده است تصویری عجیب شبیه به انسان مشاهده شده است.
كره ماه

یک ماه پیش در میان مجموعه‌ای از یک میلیون تصاویری که توسط ناسا گرفته شده است تصویری عجیب شبیه به انسان مشاهده شده است.

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، سطح مریخ دارای اشکال عجیب زمین شناسی است؛ ربات‌های مریخ نورد هر بار از تصویری عجیب در مریخ عکس انداخته‌اند.

ربات مریخ نورد در سال ۲۰۱۲ تصویری از یک مارمولک انداخته است؛ در سال ۲۰۰۷ تصویر یک زن توسط robot Spirit  گرفته شد؛ یک جمجمه عجیب توسط ربات Curiosity گرفته شد و در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۴ توسط اینترنت تصویر یک نیمرخ دیده شده است.

یک ماه پیش در میان مجموعه‌ای از یک میلیون تصاویری که توسط ناسا گرفته شده است تصویری عجیب که شبیه به یک انسان بود مشاهده شد؛ ناسا گفت: ما فکر کردیم یک بیگانه روی ماه است؛ این تصویر به شکل یک انسان است.

یک متخصص ماوراءالطبیعه این تصویر را به مجسمه غول رودس تشبیه کرد؛ این مجسمه غول پیکر در ۲۲۶ سال قبل از میلاد بر اثر زلزله سرنگون شد.

غول رودس نام تندیسی است از هلیوس خدای خورشید که در ورودی بندرشهر رودس در یونان قرار داشته است؛ پس از ساخته شدن ۵۶ سال پابرجا بود؛ غربی‌ها این مجسمه را یکی از عجایب هفتگانه جهان علام کرده بودند؛ به گفته تاریخ نگاران این تندیس حتی در زمانی که بر روی زمین افتاده بود هم بسیار شگفت انگیز بود. 

منبع: روزنامه Daily

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اون تصاویر قلب رو احتمالن یکی از ساکنان کره ی ماه که شکست عشقی خورده بود کشیده .. :)
احتمالا اونا عاشق که میشن به زمین و احتمالا به قسمت ایرانش نگاه میکنن