5 ساله به خودارضایی مبتلا هستم

یک نت ـ دختری 20 ساله هستم که مدت 5 ساله به خودارضایی مبتلا هستم اما تصمیم به ترک گرفتم و حدود یه ماهه که پاکم ام مشکلی که دارم اینه که در طول این مدت ترک بارها در خواب دیدم که دوباره این عمل رو انجام میدم و در همون لحظه از خواب میپرم اما حالت ارگاسم و دارم نمی دونم چرا این جوری میشم ایا این عمل خودارضاییه؟
 دختری 20 ساله

دختری 20 ساله هستم که مدت 5 ساله به خودارضایی مبتلا هستم اما تصمیم به ترک گرفتم و حدود یه ماهه که پاکم ام مشکلی که دارم اینه که در طول این مدت ترک بارها در خواب دیدم که دوباره این عمل رو انجام میدم و در همون لحظه از خواب میپرم اما حالت ارگاسم و دارم نمی دونم چرا این جوری میشم ایا این عمل خودارضاییه؟

چون هیچ چیزی به اختیار خودم نیست و اصلا دستم با بدنم در تماس نیت تو رو خدا کمکم کنید یه مشکل دیگه که داشتم اینه که مدتیه چشمام خیلی نسبت به نور حساس شده به طوری که وقتی از خونه میام بیرون چشمام به شدت درد میگیره ایا این از اثرات خودارضاییه؟ چیکار کنم خوب بشم؟

پاسخ :

ترك عادتي كه مدت 5 سال با شما بوده، يك روزه و يا در يك زمان محدود ممكن نيست . برخي عوارض كه در نامه شما ذكر شده، امري طبيعي است و نبايد شما را نگران كند. مسئله خواب نيز يكي از همان عوارض است. سال ها به آن عادت كرده بود و الان در حال ترك هستيد، بنابراين طبيعي است كه برخي از رفتارهاي گذشته در خواب براي شما پيش آيد، اما اين عمل چون در اختيار شما نيست، خودارضايي محسوب نمي شود و گناه نيست، اما اگر مطمئن شديد كه به ارگاسم رسيديد و در همان لحظه ترشحات نيز داشتيد، بايد غسل جنابت نماييد. البته موضوع خواب مي تواند مربوط به اشتغالات، يا افكار روزانه باشد كه به سراغ شما مي آيد.

در اين خصوص تفاوتي ميان دو جنس نيست و نبايد نگران آن باشيد. ممكن است هنوز برخي از عوامل تحريكي سابق همچنان وجود داشته و از صحنه زندگي شما حذف نشده باشد. در طي روز آن را كنترل مي كنيد، اما در خواب قابل كنترل نيست. لازم است كه آن عوامل را حذف نماييد، حتي اگر عوامل فكري و ذهني يا محيطي باشد. بعيد است كه حساسيت چشمي شما از عوارض ترك خود ارضايي باشد. در بسياري از افراد اين امر طبيعي است، اگر از عوارض خودارضايي باشد، در صورت ترك برطرف خواهد شد، اما اگر اين مسئله براي تان نگران كننده است، به پيش چشم پزشك مراجعه نماييد. اجازه ندهيد كه اين مسئله موجب اضطراب و نگراني شما شود. هر چيزي كه شما را به اضطراب دچار نمايد، در تحريك شما نيز موثر خواهد بود.

منبع: pasokhgoo.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

ببین دوست من من خودم باید چیزی که باعث وسوسه من میشه ترک کنم مثل اینکه فیلمهای سکسی و داستانهای سکس یکی از مشکلات من بود!ولی زمانیکه اونارو گذاشتم کنار ترک شد این عادتی که باعث عذابم بود نماز بخون درست میشه اون راهکاری که واست گذاشتم حتما جواب میده.دمت گرم.
سلام این pdf رو حتما حتما دانلود کنین 100% به دردتون میخوره.بهتر میتونین ترک کنین