عكس/ مستی مجری شبکه من و تو

یک نت ـ "سمت نو" برنامه ای است که پروژه آن با انتقال "تارا آغداشلو" از بنگاه خبر پراکنی "بی بی سی" به شبکه "من و تو" کلید خورد. شبکه من و تو تا کنون دوقسمت از فصل جدید این برنامه را پخش کرده است.
مستی

"سمت نو" برنامه ای است که پروژه آن با انتقال "تارا آغداشلو" از بنگاه خبر پراکنی "بی بی سی" به شبکه "من و تو" کلید خورد. شبکه من و تو تا کنون دوقسمت از فصل جدید این برنامه را پخش کرده است.

 

 

"سمت نو" یکی از برنامه هایی است که مدیریت شبکه من و تو در کسادی برنامه سازی و افت شدید مخاطب، روی آن حساب باز کرده تا بلکه بتوانند به تلویزیونی که این روزها به مانند تلویزیون های لس آنجلسی عمل می کند، سر و سامان بخشند.

هفته جاری که قرار بود قسمت سوم این برنامه روی آنتن شبکه برود به یکباره و بدون اطلاع قبلی، درست در روز پخش این برنامه اعلام شد که این برنامه در این هفته پخش نمی شود.

توقف ناگهانی و بدون اطلاع قبلی این برنامه آن هم در قسمت های اولیه، سوال ها و ابهام های فراوانی را به وجود آورد تا آنجایی که سبب شد "مرجان اشتری" یکی از تهیه کنندگان این برنامه علت توقف سمت نو را بیان کند.

مرجان اشتری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «اتفاقی که برای تارا افتاد و همه ما رو هم ناراحت کرد باعث شد تا این هفته مهمون خونه های شما نباشیم.»

 

 

وی که علت عدم پخش سمت نو در هفته جاری را دادگاهی شدن کارگردان این برنامه اعلام کرد، در ادامه این چنین نوشت: «تارا چند روز پیش که ناخواسته با یک زن تصادف کرد و متأسفانه اون زن حالش زیاد خوب نیست و پلیس هم درصد الکل رو غیر مجاز اعلام کرده و الان تارا بد جوری تو دردسر افتاده»  

البته رانندگی در حال مستی تارا آغداشلو، مجری و کارگردان شبکه من و تو و به کام مرگ فرستادن یک زن، تنها رسوایی اخلاقی عوامل شبکه بهائی من و تو نمی باشد.

پایبند نبودن مجریان و عوامل شبکه من و تو به اخلاق از مواردی است که همیشه همراه تلویزیون لندنی من و تو بوده تا آنجایی که در برخی از موارد با اعتراض شدید بعضی از مجریان و جدایی آنان نیز همراه شده است.

چندی پیش بود که طناز خامه یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو به دلیل اعتراض به بی اخلاقی های صورت گرفته در شبکه من و تو از این تلویزیون جدا شد.

پریسا سحرخیز، شیدا و شبنم رئیسی نیز از جداشده های این چند ماه اخیر شبکه من و تو می باشند. 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده