مي خواهم با دختر عمومم که 2ماه از من بزرگتر است ازدواج كنم

یک نت ـ من تصمیم دارم با دختر عمومم که 2ماه از من بزرگتر است ازدواج کنم و تصمیم خود را از روی عشق و علاقه گرفتم خواستم که کمکم کنید که در زندگی زناشویی ما دو نفر در آینده مشکلی پیش نمی آید؟؟؟؟
مي خواهم  با دختر عمومم که 2ماه از من بزرگتر است ازدواج كنم

با سلام وخسته نباشید

من تصمیم دارم با دختر عمومم که 2ماه از من بزرگتر است ازدواج کنم

و تصمیم خود را از روی عشق و علاقه گرفتم خواستم که کمکم کنید که در زندگی زناشویی ما دو نفر در آینده مشکلی پیش نمی آید؟؟؟؟

با سلام

دوست عزیز، پیش از هر گونه تصمیم قطعی به بررسی تناسب خود با این خانم پرداخته ، دقت کنید که آیا در ابعاد گوناگون بایکدیگر تفاهم دارید؟ بررسی کنید که آیا از نظر ظاهری، افکار، احساسات، ابعاد گوناگون شخصیت، خانواده ها،فرهنگ، مذهب، سطح اقتصادی و ... با یکدیگر تناسب لازم را دارید؟ مشخص کنید که دقیقا چه اهدافی در زندگی دارید و در زندگی خود، به دنبال رسیدن به چه هستید؟ آیا اهدافتان به یکدیگر نزدیک است یا تضاد داشته و در مقابل هم قرار دارد؟ انتظارات و توقعات خود را از فرد مقابل مشخص کردت، بررسی کنید که هریک از شما دو نفر تا چه حد توان پاسخگویی به انتظارات فرد مقابل را دارید . هریک برای خود چه مسئولیتهایی قایلید و فرد مقابل تا چه حد با ابن مسئولیتها سازگار بوده یا آنها را می پذیرد. ضمنا با توجت به اینکه نسبت فامیلی دارید حتما از مشاوره ژنتیک کمک بگیرید تا از بروز هرگونه اختلال ژنتیکی در فرزندان خود پیشگیری کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

یعنی 2 ماه اینقدر مهم بود که بخوای بگی؟؟؟؟!!!!!! به نظر من شما برو یه دختر ده سال از خود کوچکتر بگیر که فردا اگه مشکلی پیش اومد دو ماه اختلاف سن رو به رخ نکشی