دانلود آموزش لاغری شکم در 90 روز

یک نت ـ کاملترین مجموعه همراه با کتاب های آموزشی برای اولین بار در ایران
لاغری شکم در 90 روز

اینبار در سایت ایرانیان دانلود با یک پست ویژه در خدمت شما هستیم. BeachBody RevAbs نام یک مجموعه ی آموزشی است که به شما آموزش می دهد طی 90 روز چگونه چربی های زائد شکم خود را از بین ببرید و عضلات شکم را به شکل 6 تکه نمایان سازید. این مجموعه توسط کمپانی بزرگ و مشهور جهان BeachBody ساخته شده که در زمینه محصولات آموزشی پرورش اندام و فیتنس در سراسر دنیا بسیار معروف می باشد. امروزه مسئله چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع مشاهده می شود که دلیل آن هم بی تحرکی افراد و نداشتن رژیم غذایی مناسب است و هر فرد به دلیل مشغله هایی که دارد کمتر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در طی 90 روز به یک اندام ایده آل دست یابید. همچنین تمام آموزش هایی که در این مجموعه ذکر می شود را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و نیازی به تهیه وسایل ورزشی گران قیمت نیست. مربی این آموزش آقای Brett Hoebel تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که ابتدا در طول چند هفته چربی های اضافه شکم را بسوزانید و در ادامه با تقویت عظلات ناحیه شکم آنرا سفت و به شکل 6 تکه در آورید. علاوه بر این سازندگان این مجموعه تضمین کرده اند که اگر شما تمریناتی را که در این آموزش ها ذکر شده، به صورت منظم انجام دهید قطعآ بعد از 90 روز شاهد تغییرات اساسی در عضلات شکم خود خواهید بود. محتویات این مجموعه شامل 12 تمرین مختلف در 10 فیلم دی وی دی است که عنوان هر کدام از دی وی دی ها به ترتیب شامل Abcentrics™ & How to Capoeira, Fire Up Your Abs, Power Intervals, Total Strength / Mercy Abs, Rev It Up Cardio, Fat-Burning Abs, Power Intervals 2, trength & Endurance / Merciless Abs, Full Throttle Abs, Full Throttle Intervals می باشد. جالب است بدانید اکثر مجموعه هایی که با این نام در بازار و یا سایت های مختلف اینترنتی برای دانلود و یا خرید قرار گرفته، به صورت ناقص هستند. دلیل این ادعا سایت ایرانیان دانلود این است که شما در هیچ کدام از سایت های اینترنتی نمی توانید این مجموعه را با 10 دی وی دی تهیه کنید و اکثر آنها تا 7 دی وی دی را برای دانلود یا خرید قرار داده اند که تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار در بین سایت های ایرانی تمام قسمت های مجموعه BeachBody RevAbs را به صورت کاملآ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های محصولی که ما برایتان آماده کرده ایم دارا بودن کتاب هایی است که شرکت سازنده آنها را تنها به خریداران این محصول هدیه می دهد، که ما این کتاب ها را نیز که در آن ها راهنمای کامل رژیم غذایی مربوط به این مجموعه و نیز نحوه انجام تمرینات و حرکات به صورت دقیق ذکر شده را برایتان قرار داده ایم. در این پست می توانید هر 10 دی وی دی شماره به اضافه کتاب های آموزشی آن به صورت جداگانه و کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

B

توجه:
برای راحتی کاربران محترم حجم دی وی دی های این مجموعه تا جایی که از کیفیت فایل های ویدیویی کاسته نشود کاهش یافته تا همه کاربران بتوانند این مجموعه را دانلود کنند. همچنین کتاب های این مجموعه به صورت اسکن شده و با کیفیت بالا به شکل عکس و به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این کتاب ها در قسمت های بعدی هم همراه با قسمت جدید قرار خواهند گرفت و اگر شما در قسمت قبلی این کتاب ها را دانلود کرده اید دیگر نیازی به دانلود مجدد نیست. مثلآ اگر کاربری کتاب های این مجموعه را در قسمت اول دانلود کرده دیگر نیازی نیست که کتاب هایی که در قسمت دوم، سوم و الی آخر معرفی می شود را دانلود کند زیرا محتویات تمام آنها یکی می باشد.

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دانلود دی وی دی شماره 1 با عنوان Abcentrics™ & How to Capoeira ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 2 با عنوان Fire Up Your Abs ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 3 با عنوان Power Intervals ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 4 با عنوان Total Strength / Mercy Abs ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 5 با عنوان Rev It Up Cardio ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 6 با عنوان Fat-Burning Abs ::.

:: دانلود دی وی دی شماره 7 با عنوان Power Intervals 2 ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 8 با عنوان Strength & Endurance / Merciless Abs ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 9 با عنوان Full Throttle Abs ::.

.:: دانلود دی وی دی شماره 10 با عنوان Full Throttle Intervals ::.

.:: دانلود کتاب های مجموعه BeachBody RevAbs به صورت یکجا ::.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده