فال روزانه 5 شنبه 21 / 01 / 1393

یک نت ـ فال روزانه 5 شنبه 21 / 01 / 1393
فال روزانه

فال روزانه 5 شنبه 21 / 01 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین

یکی از اعضای خانواده که حالت های روحی ثابتی ندارد شما را دچار گیجی می کند. شما نیز به دنبال راهی هستید تا به طریقی او را آزار دهید. اما خیلی به این شرایط فکر نکنید. با خودتان حرف بزنید و به خود آرامش دهید و اجازه ندهید کارهای او باعث به هم ریختن اعصاب شما بشود. به این ترتیب متوجه می شوید این فرد هیچ کاری نمی تواند به شما داشته باشد و مشکلی هم برایتان به وجود نخواهد آورد. در روابط خود همه تلاشتان این است که کارهایی که در سر دارید را انجام دهید. اما از یک طرف حوصله یا توان آن را ندارید. اما در رابطه عاشقانه خود می توانید با تعیین یک هدف خوب و ارزشمند، رابطه خود را به جاهای خوبی برسانید. پس برای این که دیر نشود، کاری انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دوست دارید کلا بیرون باشید. دوست دارید در دل طبیعت قدم بزنید و از این همه زیبایی خدادادی لذت ببرید. این مساله باعث می شود تا با ذهن باز فکر کنید و تصمیم های خوبی نیز بگیرید. البته خیلی به خود سخت نگیرید و این را در نظر داشته باشید مجبور نیستید همه افکار خود را همین امروز عملی کنید. شاید برخی از این تصمیمات هیجانی باشند و سریع هم فراموش شوند. این فرصت را نیز دارید تا با خودتان خلوت کنید و در مورد اینکه آیا با فرد موردنظر خود وارد رابطه و دوستی بشوید یا خیر، فکر کنید. این تفکرات شاید در اعتمادبه نفس شما ریشه داشته باشند. شهامت بیشتری داشته باشید و بیشتر برای خود ارزش قایل شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز مسایل و مشکلات مالی همه ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد. البته در این امر زیاده روی می کنید و همه چیز بسیار بزرگ تر از آنچه در واقعیت هستند نشان می دهید. سعی کنید به اهداف و برنامه های خود و حتی به فکرهای خود جهت درست بدهید. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی برای مشکلات خود راهکار مناسب بیابید. طی این هفته یا هفته آینده دوباره به وضعیت فکری نرمال خود بازخواهید گشت. امروز بسیار دوست دارید وضعیت احساسی خود را نیز سرو سامان بدهید. بهتر است نیازها و علاقه مندی های خود و شریکتان را یادداشت کنید و ببینید برای هم چه کرده اید و مودبانه و با حفظ آرامش با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز وقتی در آینه خود را نگاه می کنید، حس خوبی به ظاهر خود ندارید. خستگی های روحی روی چهره شما نیز تاثیر گذاشته اند و بسیار خموده به نظر می رسید. البته خودتان را بسیار بدتر از آنچه واقعا هستید می بینید و این اصلا خوب نیست. شاید با کمی استراحت جسمی و روحی بتوانید دوباره به حالت نرمال خود بازگردید. امروز به طور ناگهانی در مورد احساسات واقعی خود به شریک عاطفی تان دچار شک می شوید. نمی دانید آیا از این رابطه خوشحال هستید یا خیر. بهتر است اگر مشکلی هست با صحبت با یکدیگر برطرف کنید و اجازه ندهید این حس منفی در دل شما ریشه بدواند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز نمی توانید حس هنرمندی و خلاقیت همیشگی خود را داشته باشید. پروژه ای که در دست انجام دارید را نصفه انجام داده اید اما ذهنتان از هر ایده نویی خالی است و توان تکمیل کار خود را ندارید. خیلی نگران نباشید اگر هراس را از دل خود بیرون کنید می توانید چند ایده ساده اما کاربردی داشته باشید. به ضرب الاجل اتمام کار فکر نکنید و همه تمرکز خود را روی کیفیت کار قرار دهید. در رابطه عاشقانه خود نیز با تضاد و عدم تفاهم روبه رو می شوید. در مورد فردی که دوست دارید متوجه مسایلی می شوید که چندان برایتان جالب نیستند. اما به حرف دیگران خیلی بها ندهید و به قلب و احساس درونی خود اکتفا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بسیار دوست دارید بیرون بروید و در اجتماع و میان آدم ها باشید. شاید هم نیمی از زمان خود را پای تلفن و صحبت با دوستان یا اعضای خانواده سپری کنید. هر چه هست نمی خواهید تنها باشید و خودتان را با انواع کارهای اجتماعی مشغول خواهید کرد. در مورد کارهای خود نگران نباشید. با کمی برنامه ریزی می توانید همه آنها را به موقع و درست به انجام برسانید. اگر قرار است برای نخستین بار به ملاقات فردی بروید شاید دچار ترس و نگرانی باشید. اگر هم در حال حاضر در رابطه ای قرار دارید، بهتر است از هر نوع بحث و تنش دوری کنید و در مورد احساسات خود با یکدیگر صادق باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز دعوت نامه ای برای شرکت در یک جلسه گروهی دریافت می کنید که مدت ها منتظر آن بوده اید. در این جلسه با افراد مهمی آشنا می شوید و به مسوولیت های کاری شما نیز افزوده می شود. اگر انسان خلاق و ایده پردازی هستید، شاید امروز کمی از خودتان ناامید شویدو ذهنتان با شما همکاری نمی کند و نمی توانید از همه مهارت های درونی خود استفاده کنید. اما نگران نباشید و سعی کنید بدون استرس فقط برای تولید یک اثر ارزشمند تمرکز کنید. شریک عاطفی شما نیز امروز مجبورتان می کند تا کاری انجام دهید. البته نه برای اینکه او می خواهد، برای اینکه در کار و زندگی خودتان تغییر مهمی ایجاد شود. اما اگر شما حس خاصی ندارید یا خلاف نظر او فکر می کنید، درست این است که در مورد احساسات واقعی خود با او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز فرصتی برای یک سفر کاری برای شما پیش خواهد آمد. از این مساله بسیار هیجان زده و خوشحال خواهید شد اما نمی توانید هماهنگی ها لازم را در این راستا انجام دهید. به طور مثال، ممکن است هتل یا پرواز موردنظر را پیدا نکنید یا اینکه هزینه آنها بیشتر از توان شما باشد. اما این را بدانید با کمی فکر درست و برنامه ریزی دقیق می توانید از پس این کار بربیایید و آن را به انجام برسانید. فقط باید نگرانی را از خود دور کنید. برای حضور در قرار دونفره خود با فرد دلخواهتان نیز ممکن است با مشکل مواجه شوید. شاید بهتر باشد در مورد حس های واقعی خود برای فرد دلخواهتان حرف بزنید تا با مشکلات کمتری روبه رو شوید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز همه وقت خود به رویاپردازی در مورد سفر و تجربه هیجان های مختلف سپری خواهید کرد. از اینکه دایم کارهای تکراری را انجام می دهید خسته شده اید و می خواهید شرایط زندگی قدری تغییر کند. البته هیچ ایده ای هم برای این امر ندارید و دقیقا نمی دانید چطور می شود از این وضعیت خلاصی پیدا کرد. برای تجربه مسایل جدید خیلی به خودتان فشار نیاورید. اگر نظر خاصی ندارید، با همین وضعیت حاکم خوشحال باشید. این شرایط کاملا موقتی است. در مورد مسایل احساسی شاید نتوانید به راحتی در مورد احساست واقعی خود با فرد مورد علاقه تان صحبت کنید. واقعیت این است که شما به حس های خود ایمان ندارید و نمی دانید آیا واقعا این رابطه را می خواهید یا خیر.

فال روزانه متولدین دی

امروز تمایل شدیدی برای ملاقات با فرد مورد علاقه خود را دارید. اما یک حس نگرانی شدید نیز دارید و تصور می کنید او میلی به دیدار شما ندارد. اگر این طور است، شاید بهتر باشد برای روز دیگری برنامه ریزی کنید تا با او قرار بگذارید. این کار شاید نتیجه بهتری داشته باشد و از چیزی هم ناامید نخواهید شد. البته شاید بد نباشد در مورد احساسات و هراس خود برای شریک عاطفیتان حرف بزنید شاید در واقعیت مشکلی وجود نداشته باشد.

فال روزانه متولدین بهمن

زیاده روی در خوردن و آشامیدن در روزهای گذشته باعث شده است تا امروز خیلی حس خوبی به خود نداشته باشید. مدام عذاب وجدان دارید که چرا تا این اندازه به خودتان خوش گذرانده اید که حالا بخواهید برای آن این همه ناراحتی بکشید؟ اما با غصه خوردن چیزی درست نمی شود. باید از این پس حواس خود را جمع کنید تا دچار اضافه وزن نشوید. امروز به واسطه شایعاتی که در مورد فرد موردعلاقه خود می شنوید، احساسات شما دستخوش تغییرات منفی می شود. اما بهتر است اول از صحت آنها مطمئن شوید و خیلی هم به حرف های مردم و اطرافیان اهمیت ندهید. شاید آنها بر اساس حسادت چیزی گفته باشند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز میل شدیدی برای ملاقات با فردی که دوستش دارید را دارید. البته نمی توانید این کار را انجام دهید. فرد موردنظر شما سرش حسابی شلوغ است و حتی جواب تلفن یا ایمیل های شما را نخواهد داد. اما ناامید نشوید. اگر پافشاری کنید می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. شاید بتوانید برای روزی دیگر برنامه ملاقات را برقرار کنید. دیرتر انجام شدن بهتر از هرگز نشدن است. اگر مشکلی هم میان شما وجود دارد می توانید با حرف و مهربانی آن را برطرف کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده