قبل از ازدواج با پسر عمه ام رابطه داشته ام

یک نت ـ قبل از ازدواج با پسر عمه ام رابطه داشته ام و حالا که ازدواج کرده ام ، رابطه ام ادامه دارد و صیغه خواهر و برادری خوانده ایم . آیا این درست است ؟
دعوا

صیغه خواهر و برادری

قبل از ازدواج با پسر عمه ام رابطه داشته ام و حالا که ازدواج کرده ام ، رابطه ام ادامه دارد و صیغه خواهر و برادری خوانده ایم . آیا این درست است ؟

با سلام خدمت شما

در اسلام ، ما چیزی بنام صیغه خواهر و برادری نداریم و فتاوی مراجع تقلید ما هم ، همین است و تنها راه ارتباط دختر و پسر،  فقط ازدواج است و صیغه خواهر و برادر ی با نامحرم ، مشروع نیست . این یکی از دامهای شیطان است . این اصلا دامی است  که برای متدین ها پهن میکند . کسی که خیلی با دین نیست ، این کار را میکند و برایش مهم نیست و دنبال راه کار هم نمیگردد ولی شیطان ، این دام را برای افراد متدین  پهن میکند .

شیطان اول میگوید ، بعنوان خواهر و برادری و بعد که استارت زده شد ، کارش را بطور جدی شروع میکند . می گوید الان شما خواهر و برادر هستید . چرا دست همدیگر را نمیگیرید ؟ چون خواهرت است و گاهی رابطه برقرا رمیشود . آقا حس شهوانی بطرف ندارد و حس خواهر برادری دارند،  آرام آرام شروع میشود ، خواهر و برادر محدودیتهایی ندارند ، دیده بوسی می کنند،  سفر می روند ، این جوری شروع میشود و انسان در دام می افتد .

وقتی دو تا نامحرم در اتاق هستند ، در را باز بگذارید . چون نفر سوم شیطان است . تا با همدیگر عشق ورزی نکنند ، حرام است. به قدر ضرورت با همدیگر صحبت کنند . اگر حرف جدی هم بیشتر از ضرورت باشد مکروه است . این بخاطر این پیامدهایش است . ما این قدر از این سوژه ها داشته ایم . در وجود ما غرایزی است که ما نمیتوانیم به خودمان مطمئن باشیم . کسانی که ادعا میکنند ما محکم هستیم ، شما از حضرت موسی محکم تر هستید که وقتی ، پشت سر دختران حضرت شعیب راه می رفتند ، گفتند :

شما پشت سر من بیا ، شما از یوسف قوی تر هستید که بگفته قرآن ، اگر بخاطر یوسف نبود ممکن بود او هم به خطا برود و ما ، او را حفظ کردیم . شما از حضرت مریم محکم تر هستید ، وقت حضرت جبرییل بصورت یک جوان نزد حضرت مریم ظاهر شد به خدا پناه بردند . شما از حضرت علی قوی تر هستید که می گفتند من به دختران جوان سلام نمیکنم چون میترسم آن ثوابی که به دنبالش هستم ، از گناهش کمتر باشد .

ما نمیتوانیم به خودمان مطمئن باشیم . شیخ مقدس اردبیلی ، یکی از عالمان شیعه این قدر ایشان با تقوی بودند لقب مقدس را به ایشان دادند . یعنی قدیس . صیغه مبالغه و از ایشان پرسیدند که اگر شما با یک خانم در اتاق تنها باشید چه میکنید ؟ گفتند : به خدا پناه میبرم . ما کجا ، مقدس اردبیلی کجا و حضرت علی کجا و ...

انسان نمیتواند به خودش مطمئن باشد .

چون موجود عجیبی است . بخاطر همان غرایز است . خانمی فرمودند ، من شوهر دارم . با یک جوان ارتباط پیامکی دارم و یکسال است که من ، آن آقا را نمازخوان کرده ام . خانم چه میگویید ؟ حالا ادامه بدهید ، ببینید چه میشود ؟ بعد می بینید که گناهش خیلی بیشتر است . آقایی می گویند ازدواج کرده ام ولی با دختر دانشجویی ، فقط برای  کمک ، ارتباط دارم . خوب شما میتوانید از طریق موسسات کمک کنید . چرا به این دختر خانم ؟ این ها کلاه شرعی و دامهای شیطان است .

منبع:شهرسوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده