بخاطر اعتیاد از شوهرم جدا شدم

بخاطر اعتیاد از شوهرم جدا شده ام و می خواهم دوباره ازدواج کنم . ولی هنوز دلم با او است . چه کار کنم ؟
 اعتیاد

يك نت : بخاطر اعتیاد از شوهرم جدا شده ام و می خواهم دوباره ازدواج کنم . ولی هنوز دلم با او است . چه کار کنم ؟

یعنی با ایشان رابطه عاطفی دارند . این مانند سوال قبل است ولی من یک نکته را هم عرض کنم . در سوال قبلی دوست بوده ولی در اینجا ایشان همسر شما بوده است .و قضه حساس تر است . بالاخره شما سالها با ایشان زندگی کردید و اگر این مشکل اعتیاد را هم نداشتند ، شاید باز هم با ایشان زندگی می کردید. ممکن است شما پشیمان بشوید و بگویید : ای کاش درستش می کردم و از او جدا نمی شدم . شما هم مدت سه تا شش ماه را صبر کنید ، اصلا ممکن است ، اطمینانی به شما دست بدهد که ایشان دارند ترک   می کنند .

حیف است به زندگیتان بر گردید بویژه اگر فرزند هم داشته باشند. و یک خانواده از هم نپاشد. یک موقع طرف از همسرش جدا شده و طرف معتاد هم نبوده و اصلا علاقه ای هم ندارد که برگردد، ولی باز ما می گوییم سه تا شش ماه صبر کنند . چرا ؟ اولا هیجانات فرایند طلاق که خیلی بد است ، رنج و فشار و هیجانات و استرس هایش خیلی زیاد است ، همچنین احساس کینه ای که نسبت بهم دارند ، بخاطر این مسائل شش ماه صبر کنند تا یک حالت عادی بدست بیاورید .

من موارد زیاد داشته ام که از طرف جدا شده است و به اولین خواستگار جواب داده تا روی طرف را کم کند . ممکن است کسی در یک ماه هم به این قطع علقه برسد . شما اطمینان نسبی پیدا بکنید که این رابطه قطع شده و هیجانات فروکش کرده و شما بخاطر رو کم کردن ، این کار را نمی کنید .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده