فال روزانه 05 / 12 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 05 / 12 / 1392
فال روزانه 05 / 12 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز فرصت های بسیاری پیش روی شما قرار خواهند داشت و دوست دارید از همه آنها استفاده کنید. در این زمینه باید کمی نکته سنجی و شناخت نیز داشته باشید تا بتوانید از این فضای ایجاد شده به نفع خود بهره بگیرید. ممکن است در این مسیر به سفر نیز بروید و این سفر یا آموزشی یا ماموریتی خواهد خواهد بود. شاید حتی برای دیدن آموزش های بیشتر، به کلاس های مرتبط با شغل خود فرستاده شوید. امروز این شهامت را دارید تا در رابطه عاطفی خود صادق باشید و همه مسایل را از دید مثبت و خوب بنگرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یک پول بادآورده به دست شما می رسد. مراقب باشید بهوده آن را هدر ندهید. اگر با فکر و برنامه ریزی از آن استفاده کنید می توانید برای مدت طولانی تری راحت زندگی کنید. امروز بیشتر علاقه مندی شما روی مسایل هنری و هنرهای سیاه  است. چرا به کتابخانه نمی روید و در این زمینه مطالعه نمی کنید؟ امروز برخی رویدادهای جدید باعث می شوند تا رابطه شما به سمت و سوی جدیدی برود. البته مدام به این فکر می کنید کدام یک از شما در این تغییر نقش داشته است. اگر مشکلی هم به وجود بیاید، می توانید دلیل مشکل را تشخیص دهید و آن را با همفکری یکدیگر برطرف کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز باید منتظر ایجاد تغییرات در زندگی خود باشید. این تغییرات یا خودخواسته است. یا به جبر شغل یا اطرافیان به وجود می آید. هرچه هست، این تغییر روی می دهد و باید از کارهای معمولی زندگی خود دست بشویید و وارد مرحله جدیدی بشوید. مهارت های ذاتی شما در زمینه ارتباط برقرار کردن و رفتارهای اجتماعی در این مسیر بسیار به شما کمک خواهند کرد. سعی کنید همیشه با هوشیاری به سمت جلو حرکت کنید. هرگز سعی نکنید واقعیت ها را از خود یا اطرافیان مخفی کنید. باید به خود کمک کنید در رابطه عاطفی خود صادق باشید و هر چه فکر یا احساس می کنید را بگویید. البته شاید تغییراتی نیز در شرف روی دادن باشند که باید در مورد آنها نیز به شریک عاطفی خود بگویید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است در مورد شغل خود دچار نگرانی هایی شوید. این ترس ها بی مورد هستند. همیشه در محل کار رویدادهای ناخواسته و حتی ناراحت کننده روی می دهند و نباید با دیدن این مسایل ناامید یا هراسناک شوید. برای اینکه همه شبهات از بین بروند، بهترین کار این است در مورد آنها حرف بزنید و شفاف سازی کنید. اگر تلاش کنید، مطمئن باشید به نتیجه دلخواه خواهید رسید. رویدادهای ناخواسته امروز بر رابطه عاشقانه شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. اما خوشبختانه شما با یکدیگر صادق هستید و خوش بینانه به هم و رفتارها هم نگاه می کنید. این بسیار خوب است و می توانید امید داشته باشید او شرایط شما را درک کند.

فال روزانه متولدین مرداد

بسیار دشوار است تا بتوانید جاذبه شیمیایی یک فرد خاص را انکار کنید. امروز احتمالا با فردی ملاقات خواهید داشت که بسیار روی شما تاثیر می گذارد. به هیچ وجه نمی توانید او را حتی یک لحظه از ذهن خود خارج کنید. برای خودتان هم عجیب است چرا چنین اتفاقی برای شما افتاده است و حتی نمی توانید درک کنید آیا خیلی وقت است در ناخودآگاه خود او را دوست داشته اید یا به طور ناگهانی عاشق او شده اید! از اینکه این همه هیجان داشته باشید کمی هراس دارید. اگر در حال حاضر در رابطه ای قرار دارید نیز بسیار دوست دارید رابطه خود را به سمت رویدادهای برنامه ریزی شده سوق دهید. شاید برای ایجاد تحول و هیجان بیشتر به زندگی دونفره خود، امروز زمان مناسبی باشد زیرا احساسات و هیجان مثبت و خوبی دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بیشتر دوست دارید به خانه خود وسایل الکترونیک اضافه کنید. علاقه شما به مسایل فناوری امروز زیاد خواهد بود و به همین واسطه به مطالعه و تحقیق در مورد آنها خواهید پرداخت. به طور مثال، شاید به دنبال خرید دوربین دیجیتال یا سیستم پخش ویدئو بروید و مدل ها یمختلف را مورد بررسی قرار دهید. اما در مورد رابطه عاشقانه خود نیز باید کارهایی انجام دهید. امروز این فرصت را دارید تا فرد موردعلاقه تان را ملاقات کنید. از این ملاقات برای بهبود رابطه خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید همه روز را پای کامپیوتر به تحقیق در مورد مساله ای که فکرتان را مشغول کرده است، بپردازید. البته شاید در یافتن برخی رموز با مشکل مواجه شوید. اما با مطالعه و کمک گرفتن از افرادی که در این زمینه سررشته دارند بسیار به شما کمک خواهد کرد. در صورت لزوم حتی شاید در کلاس های مرتبط ثبت نام نیز بکنید. امروز علاقه مندی های خود و رابطه عاشقانه تان را نیز در کنار هم مورد بررسی قرار می دهید. دوست دارید تکلیف خودتان را معین کنید که آیا از زندگی عاطفی خود چه می خواهید. شاید بد نباشد امروز را از هم دور باشید تا درست فکر و تصمیم گیری کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در مورد مسایل مالی فکر خوبی دارید. اما امروز هوشیاری بیشتری هم خواهید داشت و بهتر می توانید مسایل را برطرف کنید. اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری کسب خواهید کرد که بسیار به نظرتان جالب و اجرایی هستند. ذهن خلاق و زیرک شما نیز در کنار این اطلاعات کمک می کنند تا یک تصمیم درست مالی اتخاذ کنید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار معشوق لحظه های ناب و هیجان انگیزی را تجربه کنید. یا اگر مجرد هستید، احتمالا با فرد دلخواه خود ملاقات خواهید داشت و از بودن در کنار هم بسیار خوشحال خواهید بود. همیشه خلاق و شاد باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید چشمان خود را کاملا باز کنید. باید با زیرک و با هوشیاری همه رویدادهای اطراف را ببینید و تا حد امکان موانع رسیدن شما  به اهدافتان  را از همان ابتدا از ریشه بزنید. امروز هر اتفاقی ممکن است روی دهد. به طور کلی، روز عادی و معمولی در پیش ندارید. فرصت های شغلی و کاری بسیار خوبی نیز پیش روی شما قرار خواهد داشت. از همه اطلاعاتی که دارید استفاده کنید تا خود را بالا بکشید و پیشرفت کنید. فرصت ها امروز فقط به مسایل کاری محدود نمی شوند. امروز در رابطه عاشقانه خود نیز فرصت های خوبی خواهید داشت که باید با زیرکی از همه آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید منتظر تغییرات در محل کار یا مسایل مربوط به شغل خود باشید. فناوری های روز دنیا نیز امروز بسیار توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. احتمالا به واسطه این علاقه مندی بیشتر وقت خود را برای مطالعه در مورد محصولات جدید فناوری صرف خواهید کرد. گاهی ایجاد تغییر در زندگی و افکار بسیار مفید و سازنده هستند و آدمی را به سمت پیشرفت و آرامش بیشتر می کشانند. امروز این فرصت را نیز دارید که رابطه عاشقانه خود را با نگاهی متفاوت از قبل ببینید. همین تفکر عمیق کمک می کند تا تلاش های خود و معشوق را به خوبی ببینید و درک کنید. این باعث استحکام بیشتر رابطه شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با همه وجود دوست دارید به سرزمین های دور سفر کنید. دوست دارید از نزدیک شاهد زیبایی های طبیعت و شاهکارهای معماری دنیا باشید. ایده بدی هم نیست. اگر موقعیت کاری و مالی آن را دارید، برای سفر به کشورهای دیگر برنامه ریزی کنید و مکان های دیگر بروید و فرهنگ مردم آن را از نزدیک لمس کنید. اگر در درست کردن رابطه عاشقانه خود با کمی مشکل و سختی روبه شدید، خیلی نگران نشوید. شریک عاطفی شما امروز دوست دارد تنها باشد و شما باید شرایط روحی او را درک کنید و گاهی از هم فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در زندگی شما تغییراتی به وجود خواهند آمد. البته در ایجاد  این تغییرات کمی هراس دارید. اما شک را کنار بگذارید و با ذهن باز مثلا وسایل خانه خود را نو کنید. این را هم بدانید که فرصت های شغلی بسیار خوبی هم امروز در مقابل شما ظاهر خواهند شد که باید با هوشیاری تمام، بهترین ها را انتخاب کنید و ساده از کنار آنها عبور نکنید. امروز یک حس عجیب و ناشناخته ای در وجود خود احساس خواهید کرد. شاید دچار این شک بشوید که آیا از رابطه عاطفی خود واقعا چه می خواهید و قرار است به کجا برسد این رابطه؟ لازم نیست امروز خیلی به خود فشار بیاورید تا یک تصمیم درست بگیرید. اجازه دهید زمان بگذرد تا بعدها از کرده خود پشیمان نشوید. برخی از احساسات بسیار زودگذر هستند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده