همکلاسیم می خواد مخ منو بزنه !!

مدتی است که همکلاسی من نگاههای معنی داری به من می کند بطوری که بقیه دانشجوها هم متوجه این قضیه شده اند . برخورد من با این آقا باید چطور باشد ؟ ( خواستگاری در محل های مختلف از جمله دانشگاه )
خواستگاری

یک نت ـ  مدتی است که همکلاسی من نگا ههای معنی داری به من می کند بطوری که بقیه دانشجوها هم متوجه این قضیه شده اند . برخورد من با این آقا باید چطور باشد ؟ ( خواستگاری در محل های مختلف از جمله دانشگاه )

پاسخ – خانم ها بدانند که نگاههای معنادار آقایان به خانم ها دو معنا دارد. یک معنایش برای ایجاد ارتباط دوستی است که رابطه ای برای رفع غرایز برقرار بکنند و سوء استفاده بکنند . و دیگر اینکه از این ارتباط لذت ببرند . هشتاد درصد نگاه آقایان به خانم ها این معنا را دارد . یک گروهی از آقایان وقتی به خانم نگاه می کنند قصدشان ازدواج است . یعنی با نگاه به خانم می فهمانند که من شما را دوست دارم و راغب هستم که با شما ازدواج کنم که این حدود بیست درصد آقایان را شامل می شود .

توصیه ی من به این خانم این است که شما باید بی اعتنایی کنید . اگر این آقا جزو هشتاد درصد باشد ، بی اعتنایی شما باعث می شود که تیر ایشان به سنگ بخورد . اگر ایشان جزو بیست درصد باشد باز شما باید بی اعتنایی کنید که مورد تهمت قرار نگیرید . اگر شما به نگاههای ایشان جواب بدهید دیگران فکر می کنند که شما با هم ارتباطی دارید و این یک لطمه است . درست است که قصد ایشان ازدواج است ولی معلوم نیست که شما بهم برسید .

و اگر بهم نرسید شما لطمه می خورید . اگر شما می خواهید که برایتان مشکل پیش نیاید ، بی اعتنایی کنید . اگر این آقا قصدش ازدواج باشد و شما بی اعتنایی کنید ، این آقا راغب تر می شود. برای رابطه ، آقایان دختران سهل الوصول را خیلی دوست دارند . ولی برای ازدواج ، آقایان خانمی را دوست دارند که سهل الوصل نباشد . اگر قصد این آقا ازدواج باشد نیازی به این نگاهها و بازی ها نیست .

و این آقا اقدام می کند . و از شما سرنخی پیدا می کند و شماره ای از شما پیدا می کند و با خانواده شان به منزل شما می آیند . حتی اگر این آقا در دانشگاه به شما پیشنهاد ازدواج داد شما بگویید که هر کاری آدابی دارد . پس رابطه برقرار نکنید حتی ارتباط بصری . ممکن است که آقا بگوید من الان موقعیت ازدواج را ندارم . و واقعا قصدش ازدواج باشد ولی خانم ها نباید رابطه برقرار بکنند .

شما بگویید که شما چند وقت دیگر آمادگی دارید و من اگر خواستگار بهتری نداشتم شما می توانید سال دیگر با خانواده تان اقدام کنید . پس به هیچ وجه رابطه برقرار نشود .در ضمن بخاطر پیشنهاد این آقا شما خواستگاران خودتان را رد نکنید زیرا فرصت ها از دست می رود. و معلوم نیست که این آقا به خواستگاری بیاید . زیرا شرایط انسانها عوض می شود و مانع ایجاد می شود.

گاهی خانم با اینکه رابطه ای با آقا ندارد ولی به او دلبسته می شود و امید می بندد . دین و سلام وعلیک روز به روز دلبستگی ایجاد می کند و ممکن است که آقا نتواند به خواستگاری بیاید و به خانم لطمه می خورد .

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

عالی بود...چون دقیقاً من هم تو این وضعیتم!
عالی بود