شوهرم با فروشنده‎های خانم دوست است

نامزدم با فروشنده‎های خانم دوست است، چکار کنم؟
فروشنده‎های خانم

یک نت ـ نامزدم با فروشنده‎های خانم دوست است، چکار کنم؟

سلام. من دختری ۲۳ ساله هستم که ۷ ماه است نامزد کردم. در این مدت من همیشه برای دیدن پدر و مادر نامزدم پیش ان‎ها می‌روم و با آن‎ها در تماس هستم. چون می‌دانم این کار باعث خوشحالی نامزدم می‌شود. اما نامزدم در این مدت فقط دو بار آن هم اوایل نامزدی با پدرم تماس گرفت.

الان سوال من این است که چطور می‌توانم به نامزدم بگم که به دیدار پدر و مادرم بیاید و تماس بگیرد؟ به نظرم این وظیفه ایشان است و من بابت این موضوع پیش پدر ومادرم خجالت می‌کشم. خودم نمی‌دانم چطور باید بگویم که ناراحت نشود. چون شنیدم هر چیزی را باید غیر مستقیم به مردها گفت.

یک سوال دیگر هم داشتم. نامزدم در برخورد با دخترها و خانم‎ها خیلی راحت است و دوست معمولی دختر زیاد دارد. مثلا برای من هدیه گرفته بود و وقتی داشت از پشت تلفن با پدرش صحبت می‌کرد، من صدایش را شنیدم که گفت: سه تا دختر فروشنده، رفیق‎های من هستند. ولی من هیچی به روی خودم نیاوردم چون می‌دانم هیچ ارتباطی نیست و آن دخترها هم می‌دانستند که دارد برای نامزدش هدیه می‌خرد.

ولی من از این موضوع خیلی ناراحت هستم و اینکه نمی‌دانم چطور باید با این موضوع کنار بیایم. از نظر خودش این روابط عادی است ولی من با حس حسادت زنانه‎ام نمی‎دانم چکار کنم. من چطور می‌توانم با این موضوع کنار بیایم؟ چطور به او بفهمانم که من اذیت می‌شوم؟ چطور باید باهاش برخورد کنم که رعایت من را بکند و کمی در رفتاراش تغییر ایجاد کند؟

به نظر شما به او بگویم که صدایش را شنیده‎ام که گفته است با فروشنده‎ها رفیق است؟

پیشاپیش از پاسخ شما متشکرم

پاسخ :

سلام بر شما. اینکه ایشان زیاد به خانه شما نمی‌آید، شاید به این علت باشد که هنوز با خانواده شما راحت نیست و خجالت می‌کشد. بنابراین هر وقت برای دیدنتان آمد، شما و خانواده‎تان با او راحت‎تر و صمیمی‎تر برخورد کنید تا کم‎کم خجالت او از بین برود. از طرفی هم شاید با خود فکر می‌کند اگر زیاد بیاید خانه شما، خانواده شما ناراحت می‌شوند، ولی وقتی با او صمیمی‎تر باشید و او رو زیاد تحویل بگیرید، احساس می‌کند آمدن او  به خانه شما مشکلی ندارد.

بنابراین شما به جای اینکه از ایشان بخواهید که به دیدن پدرمادرتان بیاید، از پدر مادرتان بخواهید او را دعوت کنند یا اینکه به همسرتان بگویند که به دیدن ما بیشتر بیا دل ما  برای شما تنگ می‌شود.

در زمینه ارتباط راحت ایشان با نامحرم هم، در صورتی که محرک شهوت نباشد یا اینکه ترس از به گناه افتادن در آن وجود نداشته باشد، از نظر شرعی اشکال ندارد، اما اگر احساس می‌کنید که ترس از به گناه افتادن در این رابطه ها وجود دارد، جایز نیست ایشان به این صورت با نامحرم رابطه داشته باشد.

بنابراین اگر واقعا می‌دانید که رابطه نادرستی نیست و نامزدتان هم در معرض خطر نیست، سعی کنید حساس نباشید، اما اگر احتمال وجود خطر می‌دهید، به نامزدتان بگویید: من به شما اطمینان دارم، اما از این‎که این قدر با دخترها راحتی ناراحت میشم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=b7856e2f6f3656cfdc2f8c9e25b6b2c8 لینک فوق مربوط به کتک و شکنجه روحی دانش آموزان استثنایی شهرستان بروجرد است . متاسفانه نتوانستیم تصاویر بیشتری ضبط کنیم
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=b7856e2f6f3656cfdc2f8c9e25b6b2c8 لینک فوق مربوط به کتک و شکنجه روحی دانش آموزان استثنایی شهرستان بروجرد است . متاسفانه نتوانستیم تصاویر بیشتری ضبط کنیم
سلام خانوم به نظرم اصلا کار خوبی نیس وقتی یه نفر زن داره دوست دختر هم داشته باشه... اصلا!!!!!!!!!!!!! چون کم کم عادت میکنه وشاید یه روز کار به جاهای باریک برسه! ضمن اینکه بعضی دخترای ناخوب واسشون مهم نیس طرف مقابلشون زن داره . در این مورد حتما تجدید نظر اساسی کنین اون یکی مورد رو من نظر خاصی ندارم.
با سلام در مورد اول باید بگم دوران نامزدی دورانیه که پسر احساس خجالت وکم رویی در مقابل خانواده همسر میکنه وراحت نیست مجبوره دیسیپلین حفظ کنه و خیلی خودمونی نیست چون این جریان آزارش میده کمتر رفت وآمد میکنه ودیر به دیر میاد که مزاحمتی هم نباشه بیشتر رودربایستیه نباید بهش خرده گرفت طبیعیه ولی سعی کنید شما قدم بذارید وبخواین که بیاد یا باهم با خانواده بیرون برید تفریحی این دوران دورانه شناخته با همین رفت وآمدها اخلاق شخص دستتون میاد اگر تماس نمیگیره بازم از خجالته نمیتونه ارتباط کلامی برقرار کنه نگران نباش بعد از ازدواج درست میشه اونم با سیاستی که خودتون دارید مواقع خستگی وبدون هماهنگی هرگز ازش نخوایدمهمانی بیاد . مورد دوم خیلی خوب نیست که راحت باشه ولی نمیشه گفت دوست میشه یا اونها دوست دخترش هستن زیادی صمیمی میشه و مقطعیه ولی ادامه دار باشه تبدیل به عادت ناپسند میشه یا ممکنه دخترا از این رفتارش سو استفاده کنن وخودشونو بهش نزدیک کنن سعی کنیداگر این رفتارو ازش دیدیدبا لفظی ملایم ازش بخواید این رفتارو ادامه نده بگید به همون دلیلی که اون دوست نداره شما اینجوری با جنس مخالف ارتباط برقرار کنید شما هم این رفتارو نمیپسندید اگر ادامه پیدا کرد دلخوری خودتونو با کم محلی وکم توجهی نشون بدید که خیلی جواب میده اگر علت رو جویا شد دلیلشو بهش گوشزد کنید مطمئنا مدتی طول میکشه ولی قطعا جواب میده .
در رابطه با مورد اول نظری ندارم ولی در مورد دومی حتما بهش باید گوشزد کنید اگر قبول نکرد حتی جدا بشید این رابطه ها معنی نداره لعنت به کسایی که دوست اجتماعی و جاست فرند و این مزخرفات رو باب کردن