دو ماه است با يه دختر دانشگاهي ارتباط دارم

یک نت ـ با سلام خدمت مشاورین مجرب سایت، پسری 23 ساله مشغول تحصیل در دانشگاه هستم مدتی قبل به یک دختری در دانشگاه علاقه مند شده و نزدیک دو ماه است که با هم رابطه داریم و روز به روز بیشتر به هم وابسته تر میشویم چندین بار عمدا برای امتحان بحث های جنسی پیش کشیده ام
دو ماه است با يه دختر دانشگاهي ارتباط دارم

با سلام خدمت مشاورین مجرب سایت، پسری 23 ساله مشغول تحصیل در دانشگاه هستم مدتی قبل به یک دختری در دانشگاه علاقه مند شده و نزدیک دو ماه است که با هم رابطه داریم و روز به روز بیشتر به هم وابسته تر میشویم چندین بار عمدا برای امتحان بحث های جنسی پیش کشیده ام که با عکس العمل تند او مواجه و خیالم از آن بابت راحت شده دختر پاکی است حتی در این مدت دست در دست هم هم نداده ایم حالا چندین مشکل وجود دارد که نیازمند پاسخگویی با حوصله و صبورانه شما میباشد اول اینکه موضوع را با خانواده ام مطرح کرده ام ولی آنها (هرچند که سطح اجتماعی برابری داریم ولی به خاطر اینکه تک فرزند هستم) مخالف این امر هستند و میگویند همسر تو باید از یک خانواده با مقام بوده یا دختره دکتر باشد تا پیش اقوام آبرومان نرود چون خودت مهندسی، عشق من هم فیزیک میخونه. مشکل دوم اینه که احتمالا خانواده دختره اونو بلاجبار به کس دیگه ای میدن و در نهایت مشکل سوم هم اینه که خیلی دوسش دارم ولی بخاطر مشکلات قبلی که ذکر شد نمیتونم زیاد بهش وابسته بشم.

به خاطر این مشکلات و از روی منطق بر خلاف میلم چندین بار خواستم قطع رابطه کنم ولی در هر بار یا تهدید به خود کشی کرده یا با گریه هاش منصرفم کرده حالا مانده ام اگر من هم بی دغدغه شروع به وابستگی کنم و از طرف دیگر یا خانواده من موافقت نکنند یا او به زور با کس دیگری ازدواج کند هر دومان لطمه میخوریم ولی کم احساسی هم عذابم میدهد دوس دارم بی انتها عاشقش باشم ولی دستانم بسته هستند.
میدانم زیاد سرتان را درد آوردم ولی خواهش میکنم صبورانه و با حوصله این مسله را بررسی و راهنماییم بکنید چشم به راه راهنمایی با ارزشتان هستم

با سلام
دوست گرامی، پیشنهاد میکنم پیش از دل بستن به او، مطمئن شوید که آیا تناسب لازم را برای ازدواج با یکدیگر دارید؟ و آیا هریک از شما بلوغ روانی لازم را برای ازدواج دارید؟ رفتارهایی مانند تهدید به خودکشی ، حتی در کلام ، رفتار پخته و عاقلانه ای به نظر نمیرسد. درست است که علاقه بسیاری به شمادارد، اما برای رسیدن به یکدیگر لازم است بر اساس عقل تصمیم گیری کنید و با راهبردهای عاقلانه مشکلات را حل کنید.

همچنین روش شما برای سنجش صلاحیت او، روشی صحیح و کافی برای ارزیابی در این زمینه نیست. اگر شما اطمینان دارید که انتخاب درستی داشته اید، به جای پاک کردن صورت مسئله باید به دنبال حل مسئله باشید. اگر تنها دلیلتان برای رهایی این رابطه، نارضایتی خانواده هاست بهتر است با راهبردهای مختلف به فکر کسب رضایت آنها باشید. در این شرایط با کمک فردی صاحب نظر و ملاقات با مشاوری با صلاحیت می توانید خانواده خود را راضی کنید.

تصمیم شما برای ممانعت از ورود احساس به این رابطه و دلبستگی، تصمیم درستی بوده که می تواند به تصمیم گیری صحیح از سوی شما کمک کند. پس ابتدا از انتخاب خودو آمادگیتان برای ازدواج اطمینان یابید و سپس در مرحله بعد به فکر چگونگی کسب رضایت خانواده خود باشید.اگر به این نتیجه رسیدید که جدایی بهتر از ادامه است، می توانید با مشاوره در همین سایت برای یک جدایی کم دردسر کمک بگیرید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

از من می شنوین .. اگه می خواین رابطه پاکی داشته باشین و ایشون رو برای ازدواج انتخاب کردین .. کم کم رابطتون رو کم کنید تا قطع بشه این رابطه .. چون بعدها که برای ازدواج بخواین اقدام کنید دچار مشکل میشین و ممکنه یکی از خانواده ها مخالفت کنن .. [ متاسفانه خود من یه چنین مشکلی برام پیش اومد :( ] شرایطتون رو براش مطرح کنین و جوری که هیچ کدومتون به مشکلی نخورین قطع رابطه کنین .. درسته که تهدید به خودکشی کرده .. اما هیچوقت دست به این کار نمیزنه .. مطمئن باشین .. سعی کنین هم وابستگی خودتون و هم وابستگی ایشون رو نسبت به هم کم کنید .. امیدوارم موفق باشین ..
این مسئله برای من 1 ساله که اتفاق افتاده و هر کاری هم از دستمون بر میومد انجام دادیم تا به هم برسیم ..اما بخاطر رابطمون و وابستگیمون به مشکل بر می خوریم .. امیدوارم موفق بشیم .. همچینین همه جوونا ..