با يه دختر دوست شدم و بهش درخواست ازدواج دادم

یک نت ـ با سلام پسری 24 ساله هستم با دختری آشنا و علاقه مند شدم به ایشون درخواست ازدواج دادم ...
با يه دختر دوست شدم و بهش درخواست ازدواج دادم

با سلام پسری 24 ساله هستم با دختری آشنا و علاقه مند شدم به ایشون درخواست ازدواج دادم ...

این موضوع رو بیان کردند که از دوران شخصی رو دوس داشتند و هنوز هم بهش فکر میکنند میخواستم ببینم من چطور میتونم جای اونوپر کنم اگر نتونم پر کنم و باهاش ازدواج کنم ب مشکل بر میخوریم ؟؟ چون آدم خیلی احساساتی و زودرنجی هستم خانوم 22 سالشونه

مشاور (خانم مریم مردانی - )

با سلام
دوست گرامی، بهتر است سعی کنید خودتان باشید. یعنی تلاش نکنید تا به شکلی درآیید که مورد پسند این خانم است یا سعی نکنید شبیه به فردی باشید که مورد علاقه اش بوده است. چراکه زندگی در قاالب فردی دیگر نه تنها دشوار است بلکه بادوام نیست. بهتر است به گونه ای رفتار کنید که حقیقت وجود شما را به او نشان دهد. اگر این حقیقت را پسندید با شما ادامه می دهد و در غیر اینصورت جدا می شود.

سعی نکنید جای فرد قبلی را برای او پر کنید بلکه سعی کنید با نمایش حقیق خود به او، او را به خود واقعیتان علاقمند کنید. اگر علاقه او به فرد قبلی بیش از علاقه به شما باشد، شروع زندگی با چنین فردی عاقلانه به نظر نمی رسد. چراکه همراه با مشکلات متعددی خواهد بود و تصمیم به زندگی به این شکل بیشتر شبیه تصمیمات احساسی است تا عاقلانه و منطقی. حتی در شرایطی که دیگران به شما بگویند که چنین ازدواجی بی اشکال است آیا خود شما حاضرید با فردی زندگی کنید که علاقه مردی دیگر وجودش را پر کرده است؟

آیا صرف انرژی و سرمایه گذاری برای چنین فردی کار عاقلانه ای است؟ و آیا چنین زندگی دوام لازم را خواهد داشت؟ بهتر است با دید عقل به این رابطه نگاه کنید و تنها درصورتی حاضر به این ازدواج شوید که اطمینان یابید فرد مورد نظرتان به اندازه ای به شما علاقمند است که حاضر نیست فکر و علاقه فردی دیگر را به وجود خود راه دهد و آنقدر به شما متعهد است که حتی در ذهن خود به فرد دیگری فکر نکند. در غیر این صورت و در شرایطی که ایشان قادر به فراموشی فرد قبلی نیست بهتر است پیش از انکه بیش از این به او وابسته شوید این رابطه را به اتمام رسانید تا ضربه بزرگتری را از جدایی دیرهنگام یا انتخابی نادرست نخورید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده