دختر 30 ساله : می‌ترسم اگر ازدواج نکنم پیر شوم

یک نت ـ چند ماه است که خواهر بزرگترم ازدواج کرده است. فرزند آخر خانواده هستم و 30 ساله. دوست دارم زودتر ازدواج کنم ولی قسمت نمی‌شود می‌ترسم پیر شوم و مورد تمسخر و ترحم اطرافیان قرار بگیرم.
دختر 30 ساله : می‌ترسم اگر ازدواج نکنم پیر شوم

چند ماه است که خواهر بزرگترم ازدواج کرده است. فرزند آخر خانواده هستم و 30 ساله.  دوست دارم زودتر ازدواج کنم ولی قسمت نمی‌شود می‌ترسم پیر شوم و مورد تمسخر و ترحم اطرافیان قرار بگیرم.

با عرض سلام و تحیت محضر شما خواهر گرامی، توجه شما را به نکات زیر جلب می کنم:

1-  هرچند ازدواج زمینه ساز رشد و تعالی است، اما فقدان آن یک نقص نیست. به عبارتی افراد با ازدواج ممکن است با ازدواج کمالی را به دست بیاورند، اما با عدم آن چیزی را از دست نمی دهند.

2- اینگونه نیست که همه ازدواجها، زمینه ساز  رشد و ارامش را فراهم آورد، بسیاری از ازدواجها  منجر به شکست و پریشانی می شوند.

3-  ازدواج مساوی با خوشبختی نیست (بسیاری از ازدواج کردن پشیمانند)، و وقتی اینگونه است، ازدواج نکردن نیز مساوی با تیره بختی نیست.

4-  برای خودتان زندگی کنید و نه برای دیگران. اعتماد به نفستان را ارتقائ دهید و قطع نظر از قضاوت دیگران، برای خود ارزش قائل شوید. با خود مهربانتر باشید و از تلقین منفی اجتناب کنید.

5- نسبت به آینده امیدوار باشید و فرصت را از دست رفته نبینید.

6- تجربه خواهر محترم شما، گویای این است که شما با سن بالاتر نیز می توانید ازدواج کنید.

7- مهارتهای جدیدی را فرا بگیرید و وقت خود را پر کنید.

8- تفریح، گردش، ورزش را فراموش نکنید.

از درگاه خدای متعال خوشبختی شما را مسئلت دارم.

منبع :شهر سوال
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

همه میتونن تو سن پایین ازدواج کنن...به شرطی که هممون توقعاتمون روبیارم پایین...ایناهمش نقشه دشمنه...شماروچه حساب میگین میشه مجردی هم آدم خوبی بود وقتی پیامبرمامیفرمایندهرکس ازدواج نکنه ازمن نیست .این همه روی ازدواج تاکیدشده؟ شمابه جای اینکه روش صحیح وساده ی اسلامی ازدواج کردن رویادبدین روش خوب تنهازندگی کردن رویاد میدین؟این درسته واقعآ؟
با نظر این دوستمون کاملا موافقم . اشتباه راهنمایی کردید