فال روزانه 23 / 10 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 23 / 10 / 1392
 فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در خانه خود پذیرای افرادی خواهید بود که ممکن است همکار باشند یا در حوزه تجارت با شما همکاری داشته باشند. این افراد همگی خلاق هستند و ایده های بسیار عالی در سر دارند. با هم بحث های بسیاری خواهید داشت و اطلاعات بسیار مفیدی به دست خواهید آورد. در زمینه زندگی عاطفی نیز همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت و زندگی از نظرتان بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد بود. از این که در مورد رویاها، ایده ها و افکار خود با مهمانانتان حرف بزنید، شک به دل راه ندهید. امروز بهترین زمان برای آرزو کردن است. در رابطه عاطفی خود نیز به جای نگاه به گذشته، به آینده چشم داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ارتباط و حضور در جمع دوستان یا همکاران از بهتری کارهایی است که امروز می توانید انجام دهید. این گردهمایی ها شما را با مسایل جدیدی آشنا می کنند و اطلاعات بسیاری کسب خواهید کرد. از این اطلاعات می توانید برای پیشرفت در کار خود بهره بگیرید. در ضمن، در این جمع ها بسیار مورد توجه دیگران قرار می گیرید و در روحیه تان نیز تاثیر مثبتی دارد. از روز خود لذت ببرید. در مورد رابطه عاشقانه خود نیز باید برخی مسایل را تغییر دهید. البته پیش از هر کاری، همه جوانب را در نظر بگیرید و  احساسات واقعی نامزد خود را مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز برای انجام یوگا یا مدیتیشن بسیار مناسب است. باید روح خود را با مدارج بالا برسانید و فشارها و استرس های حاصل از زندگی ماشینی را از خود دور کنید. باید امروز افکار، نیازها، احساسات و تمایلات خود را غربال کنید. البته برخی از افکار و نظرات بسیار ارزشمند هستند، حتما آنها را یادداشت کنید تا در فرصت مناسب از آنها استفاده کنید. در رابطه با نزدیک تر شدن به شریک عاطفی خود کمی دچار مشکل خواهید شد. البته منظور این نیست که رابطه شما تمام شده یا در سیر نزولی در پیش گرفته است، بلکه باید بنشینید و واضح و بی پرده در مورد نیازهای خود با یکدیگر صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با هر انسانی، دوست، خانواده، فامیل، همکار و همسایه که رابطه برقرار کنید بسیار مهربان، گرم و صمیمی خواهید بود. می توانید خیلی راحت و بدون محدودیت احساسات درونی خود را بروز دهید و همین عشق و مهربانی را نیز از آنها دریافت کنید. فرصت های کاری جدید نیز شما را با افراد جدیدی آشنا می کنند که بسیار پربار هستند و می توانید از وجود آنها استفاده های زیادی ببرید. اگر فردی در اطراف شما هست که همه فکر و ذهنتان را به خود مشغول کرده است، بهتر است خیلی هیجان زده نباشید و کمی خود را آرام کنید. بدین ترتیب، اگر او مشتاق به برقراری رابطه با شما نباشد، می توانید توجه و علاقه خود را برای فرد دیگری هزینه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

تکیه بر موفقیت های اخیر و امید به آینده و پیشرفت های کاری، باعث می شوند تا با خوش‌بینی و اعتماد به نفس زیاد به سمت آینده حرکت کنید و احساسات مثبت و قوی را تجربه کنید. این دید زیبا به آینده باعث می شود تا کارهای خلاقانه را بسیار عالی انجام دهید و با اطرافیان نیز ارتباطات بسیار صمیمی و مهربانانه داشته باشید. امروز به طور کلی و همه جانبه، گرما، عشق، محبت و زیبایی را تجربه خواهید کرد و همین چیزها را از دیگران نیز دریافت می کنید. از چنین روزی نهایت استفاده را ببرید. در مورد رابطه عاشقانه خود نیز این شهامت را می یابید تا عمیق تر به آن فکر کنید و ریشه مشکلات کنونی آن را پیدا کنید. متاسفانه برخی مشکلات کهنه مانع از بروز احساسات واقعی شما می شوند. شاید لازم باشد امروز را از هم دور باشید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

فال روزانه متولدین شهریور

اخبار خوب از کشورهای دیگر یا شهرهای دور باعث می شود تا در همه روز شادی بسیاری را تجربه کنید. همین باعث می شود تا همه روز را در آرامش استراحت کنید و از خبرهای خوبی که شنیده اید نهایت لذت را ببرید. همه این آرامش باعث می شود. البته این امر در پروژه های کاری شما تاثیری ندارد. بهتر است امروز را به خود اختصاص دهید و بیرون بروید و قدم بزنید. از انرژی بسیار مثبت امروز استفاده کنید. امروز می توانید وقت بگذارید و با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید و اگر مشکلی در رابطه شما وجود دارد، آنها را با حرف زدن با هم برطرف کنید. فقط باید شجاع باشید.

فال روزانه متولدین مهر

افزایش حقوق و درآمد شما امروز شور و هیجان بسیاری به خانه شما می دهد. همین باعث می شود تا بیشتر تمرکز خود را برای سازماندهی انرژی های موجود صرف کنید. اما خیلی سخت نگیرید. همه مسایل نشان از موفقیت چشمگیر شما در آینده حکایت دارند. همه ایده های خوب خود را یادداشت کنید. با اجرایی کردن این ایده ها می توانید امنیت مالی بیشتری را برای خود رقم بزنید. امروز باید سعی کنید اگر مشکلی میان شما و شریک عاطفیتان وجود دارد، با حرف زدن یا یکدیگر برطرف کنید. همیشه صادق و واقع‌گرا باشید و از حاشیه پردازی بپرهیزید.

فال روزانه متولدین آبان

چشم انداز و نقشه کشیدن برای موفقیت های کاری و مالی در آینده، همه امروز شما را به خود اختصاص می دهد. به همین واسطه همه وقت خود را پای تلفن یا ارسال و دریافت ایمیل سپری خواهید کرد. ملاقات یا صحبت با برخی از افراد که در حوزه فعالیت خود بسیار موفق هستند، برای شما بسیار جالب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید برای آرام کردن رابطه عاشقانه خود نیاز باشد تلاش های بسیاری امروز انجام دهید. امروز شاید مجبور باشید به مسایلی فکر و توجه کنید که واقعا دوست ندارید. اما خیلی بدبینانه به آنها نگاه نکنید. آنها آن طور که ما تصور می کنید، بد نیستند.

فال روزانه متولدین آذر

پیشرفت کاری شما باعث می شود تا یک افزایش مالی را تجربه کنید و به واسطه آن خود را تحسین کنید. این شرایط برای مدتی ادامه خواهد داشت و دستاوردهای مثبت و دید بسیار خوب شما به کار و زندگی باعث بهبود روحیه‌تان خواهد شد. ارتباط شما با اطرافیان به ویژه با جنس مخالف بسیار صمیمی و گرم خواهد بود. دیگران نیز با محبت و صمیمیت بیشتر به شما توجه خواهند کرد. امروز احتمالا یک رابطه صمیمی میان شما و شریک عاطفیتان به وجود خواهد آمد. اگر امروز بخواهید عشق و رابطه خود را نادیده بگیرید، متاسفانه نتایج بسیار بدی خواهد داشت. از فرصت های امروز برای شناخت و درک بیشتر یکدیگر نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین دی

موفقیت های اخیر شما در مسایل کاری باعث می شود تا با دوستان نزدیک خود جشن کوچکی ترتیب دهید و از موقعت های پیش آمده نهایت استفاده را ببرید. شما امروز بسیار دوست داشتنی به نظر می رسید و دید مثبتی به زندگی دارید و اعتماد به نفس بالایی که دارید باعث می شود تا دیگران را نیز خوب ببینید و صمیمیت بسیاری را با آنها تجربه کنید. گاهی با خود تصور می کنید که نمی توانید دوباره عاشق شوید و اما این حس فقط مختص امروز است و فردا دوباره به تفکرات و احساسات عادی خود باز خواهید گشت.

فال روزانه متولدین بهمن

رابطه با نزدیکان و اعضای خانواده بسیار گرم و صمیمی خواهد بود. امروز به همه چیز حس خوب و مثبتی خواهید داشت. این خوش بینی و احساسات خوب باعث می شوند تا آینده را برای خود بسیار عالی متصور شوید و برای تحقق آنها نیز برنامه ریزی های درستی داشته باشید. نیروهای امروز باعث می شوند تا نتوانید بیش از این احساسات خود را مخفی کنید. اگر به فردی که دوستش دارید حرف دل خود را نگویید، خودتان باید بار نتایج منفی آن را به دوش بکشید.

فال روزانه متولدین اسفند

مدت های طولانی است که بسیار سخت تلاش می کنید. امروز شاید زمان آن رسیده باشد که از این همه تلاش نتیجه بگیرید. برخی از آرزوهای شما قابل دستیابی هستند. اگر قرار است امروز در زمینه کاری یا آینده خود برنامه ریزی کنید، لطفا برای طولانی مدت آن را تنظیم کنید تا با نتایج خوبی مواجه شوید. رابطه عاطفی خود را نیز باید کمی تغییر بدهید. اگر در برخی مسایل به خط قرمز رسیده اید یا برخی رفتارهای یکدیگر را دوست ندارید، آنها را با حرف زدن برطرف کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده