وابستگی دختر 17 ساله به شوهرش

دختر هفده ساله هستم. سه ماه است عقد کرده ام. چنان به شوهرم وابسته شده ام که اگر یک روز او را نبینم مریض می شوم. آِیا ممکن است در آینده مشکل ساز شود
قلب

یک نت ـ دختر هفده ساله هستم. سه ماه است عقد کرده ام. چنان به شوهرم وابسته شده ام که اگر یک روز او را نبینم مریض می شوم. آِیا ممکن است در آینده مشکل ساز شود؟

پاسخ:

پاسخ از حجت الاسلام حسین دهنوی:

بله مشکل ساز میشود . نفس این رفتار برای شما مشکل ایجاد میکند .ممکن است این رفتار برای همسرتان خوشایند باشد ولی در دراز مدت خوش آیند نیست . باز همان حالت دل زدگی و به دام افتادگی پیش می آید .

یک موقع با محبت او را به دام می اندازید و میخواهد فرارکند و یک موقع با حضور و ارتباط فیزیکی . اینها را دقت کنید . شروع کنید آرام آرام این وابستگی را کم کنید . این را بدانید ، آقایان از وابستگی خانمشان به خودشان خوششان نمی آید یعنی یک جورهایی نگران میشوند . ممکن است برایشان مشکلی پیش بیاید ، مأموریتی یا مسافرتی پیش بیاید که باید از شما دورباشد یا شما در سفر زیارتی باید از آقا دور باشید و بعد این مشکل پیش می آورد .

یک جورهایی هم ممکن است از رفتار شما این جور برداشت بشود که نکند خلأ عاطفی شدید ، در دوران کودکی داشته اید که برداشت کنند شما خلأ عاطفی دارید. این وابستگی خوبی نیست . در همه جهات ممکن است آقا به خانم وابسته باشد که از جهتی بدتر است . اختلال درنظام زندگی و کار ایجاد میکند . حتی اگر بچه ها به والدین و والدین به بچه ها وابستگی شدید داشته باشند . وابستگی چیز خوبی نیست.

ch3.iribtv.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اگه اینطور پیش بره به زودی برای همسرت هیچ جذابیتی نخواهی داشت. سعی کن انسان مستقل با اهداف و اندیشه مستقل و منطقی باشی تا همسرت عاشق دنیای تو باشه نه دلزده ی حضور نیازمندت!
هرچی از مرد جماعت دوری کنی بیشتر بهت نزدیک میشن ولی اگه بخای بش نزدیک بشی عکس عمل میکنه و ازت دور میشه سعی نکن زیادی باشی برا شوهرت چون این زیادی بودن ممکنه دلشو بزنه