آقایان میلیاردی که هنوز مجرد هستند+عکس

یک نت ـ آقایان میلیاردی که هنوز مجرد هستند+عکس
 آقایان میلیاردی که هنوز مجرد هستند+عکس

در حال حاضر 1226 ثروتمند مجرد در جهان وجود دارد که 3 درصد آنها ثروت میلیارد دلاری داشته و واجد شرایط ازدواج هستند.

 یک قول معروف است که می گوید ثروت خوشبختی نمی آورد.

هر چند خیلی ها به آن اعتقادی ندارند و مال،‌ ثروت و موقعیت اجتماعی را اولین ضرورت یک رابطه عنوان می کنند. حتی در سایت‌های همسریابی یا شبکه های اجتماعی به این موقعیت مالی – اقتصادی در وهله اول توجه می شود.

در این گزارش سعی شده مردان قدرتمندی معرفی شوند که علی رغم فراوانی ثروت، تیره بخت بوده و موفق به یافتن شاهزاده خانم زندگی خود نشده اند.

 

«میخائیل پروکورف»
ثروت : 13 میلیارد دلار

 

 
«پروخورف» 48 ساله دهمین مرد ثروتمند روسیه است که ثروت خود را از سرمایه گذاری در طلا و مس و سایر فلزات بدست آورده است. «پروکورف» 2 متر و 3 سانتی متر قد دارد و از اعضای حزب کومونیست شوروی سابق است. موسسه مالی – اعتباری مسکو و تیم بسکتبال «بروکلین نتس» دو سرمایه گذار بزرگ این پیر پسر است.

 

«آلخاندرو سانتو دومینگو»
ثروت 11 میلیارد و 700 میلیون دلار

 

 
«دومینگو» 36 ساله تحصیلکرده هارواد است. این ثروتمند کلمبیایی از سرمایه‌گذاران مطرح در زمینه موسسات مالی و اعتباری است و ثروت خود را از همین طریق افزایش داده است. او بارها درگیر یک رابطه عاطفی شده ولی هیچ یک از رابطه های او رسمی نشده است. او چندین خانه در مناطق مختلف آمریکا دارد و به همراه خانواده تعطیلات خود را در جزیره خصوصی خود در کارائیب سپری می کند.

 

«ایلان ماسک‌»
ثروت : 6 میلیارد و 700 میلیون دلار

 

 
«ماسک» در آفریقای جنوبی متولد شده و در آمریکا بزرگ شده است . پول او از پارو بالا می رود و شخص دست و دل بازی هم است. ماسک رئیس کمپانی خودروسازی «تسلا» بوده و در زمینه سفرهای تفریحی فضایی با ناسا قرارداد دارد . فقط یک مشکل وجود دارد و اینکه او قبلا ازدواج کرده و پدر 5 فرزند است.

 

«ادواردو ساورین»
ثروت : 2 میلیارد و 650 میلیون دلار

 

 
ساورین 31 ساله از برزیل با سرمایه گذاری در فیس بوک پولدار شد و با فیلم شبکه اجتماعی معروف، او هفتمین مرد ثروتمند در برزیل است. ساورین رشته اقتصاد را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده و تنها شغل او سرمایه گذاری و فعالیت برای شبکه اجتماعی فیس بوک است.
 

«رابرت جی پرا»
ثروت : یک میلیارد و 950 میلیون دلار

 

 
«پرا» 35 ساله موسس شبکه بازاریابی اینترنتی (Ubiquiti) است که محصولات شرکت‌های بزرگی همچون «اپل» را به فروش می رساند . او فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا است و تیم بسکتبال «گریزلز» را خریداری کرده است.

 

«یوشیکازو تاناکا»
ثروت : 1 میلیارد و 900 میلیون دلار

 

 
«تاناکا» 36 سال دارد و پنجمین مرد ثروتمند ژاپن است . او فارغ التحصیل دانشگاه نیهون است و موسس کمپانی اینترنتی Gree با بیش از 700 کارمند است.

بازار خبر

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده