خود ارضایی دختر 25 ساله در كودكی

دختری بیست و پنج ساله هستم. در دوران کودکی بدون آنکه معنای استمناء و یا استشها بدانم و یاخبری از مسائل جنسی داشته باشم به رفتاری شبیه این کار میتلا بودم. حدود سن بلوغ که از نادرست بودن این کار مطلع شدم به لطف خدا آن را ترک کردم. اما اولا نمیدانم خدا مرا بخشیده یا نه.
ماساژ

یک نت ـ دختری بیست و پنج ساله هستم. در دوران کودکی بدون آنکه معنای استمناء و یا استشها بدانم و یاخبری از مسائل جنسی داشته باشم به رفتاری شبیه این کار میتلا بودم. حدود سن بلوغ که از نادرست بودن این کار مطلع شدم به لطف خدا آن را ترک کردم. اما اولا نمیدانم خدا مرا بخشیده یا نه.

ثانیا از آنجا که هربار برای ازدواج دعا می کنم مستجاب نمیشوم تصور می کنم این امر به علت گناهی است که در کودکی انجام داده ام. از بعد روانی نیاز به ازدواج دارم امانمیدانم برای استجابت دعایم چه بکنم.

دیگر آنکه لطفا به من بفرمایید انسان در ارتباط با خوابی که میبیند تا چه حد مسئول است؟ من خواب جنسی نمیبینم اما گاهی به طور غیرارادی در خواب و به صورت فیزیکی تحریک میشوم. وظیفه من چیست؟
پاسخ:

با سلام و شادباش فرا رسيدن سال نو و تشکر از ارتباط¬تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

پرسش گر گرامی با توجه به این که مکلف نبوده اید. گناهی برای تان نوشته نشده، ولی بعد از بلوغ این گناه نوشته می شود و در هر حال اثرات بد آن هست، به هر حال شما بعد از متوجه شدن گناه بودن، این کار را ترک کرده اید و توبه کرده اید باید بدانید با توبه و ترک عمل خداوند متعال قطعا گناهان انسان را می بخشد.این وعده خداوند است: و خداوند در قرآن برای تمام گنهکاران باب توبه را باز کرده و فرموده است:

«قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا؛ ای پیامبر به بندگان گناهکار و اسراف کار در گناه بگو که نباید از رحمت خداوند مأیوس شوید. آری خداوند تمامی گناهکاران را خواهد بخشید» (1).). توبه حقیقی نه تنها آثار وضعی و تکلیفی گناه را محو می کند و گناهکار را از گناهان پاک می نماید، بلکه گناهکار توبه کننده را محبوب خدا می سازد. قرآن کریم می فرماید: «اِنّ الله یحبّ التوابین؛(2) خداوند توبه کنندگان را دوست می دارد».پس شما با توبه، پاک و محبوب خدا نیز می شوید توصیه می کنیم بعد از توبه به انجام کار های نیک و حسنه مانند عبادت و خدمت به خلق بپردازید و کفه اعمال خوب خود را سنگین تر کنید. چرا که خوبی های انسان باعث از بین رفتن بدی ها می شود.

در مورد ازدواج باید بگوییم که نگران نباشید هر چند دغدغه ازدواج در سنین ازدواج براى جوانان عزیز و گرامى امرى طبیعى است، ولى متأسفانه عواملی در جامعه ما دست به دست هم داده و موجب شده که بسیاری از دختران گاهی حتی تا 30 سالگی از داشتن یک خواستگار واقعی محروم باشند. بنابراین مشکل شما یعنی نداشتن خواستگار یکی از مشکلات رایج در میان دختران امروزی است. این مشکل بسیار فراگیر شده و اختصاصی به شما و شرایط تان ندارد. با توجه به شرایط موجود، نداشتن حتى یک خواستگار چیز بعیدی به نظر نمی‌رسد، چرا که همه ما در پیرامون خود شاهد دخترهایی بسیار شایسته‌ای هستیم که به هر دلیلی حتى یک خواستگار واقعی نداشته‌اند.
توصیه می‌شود:
1- در حد امکان از هر گونه تلقین و بزرگ نمایی نیاز به شوهر و تأهل در خود بکاهید. تلقین های کارآمد دیگر را جایگزین آن نمایید. اشتغالات ذهنی شما در برطرف کردن این نیاز، ممکن است به اشتغالات فکری و عملی بی مورد و گاهی آسیب زا بیا‌نجامد.

2ـ تمرکز خود را تا زمان آمدن خواستگار و فراهم شدن مقدمات ازدواج، از ازدواج به امور مثبت دیگر ببرید. به هیچ عنوان اجازه ندهید ازدواج تمام فضای ذهنی شما را اشغال کند.

3ـ هیچ گاه از رحمت بیکران الهی ناامید نباشید. همواره خواهان امور دنیایی و آخرتی البته با قید مصلحت و حکمت از خداوند حکیم باشید، نه استجابت دعا و برآورده شدن حاجات به هر قیمتی. پس از بی قراری و عجز و ناله افسرده ساز (حتی به صورت دعا) به شدت بپرهیزید. تأخیر در برخی امور به ظاهر مثبت و ضروری نشان دهنده از بی‌توجهی خداوند به امور بندگانش نشأت نیست.

4-تفریحات و معاشرت های سالم خود را افزایش دهید.

5ـ همواره به خود گوشزد نمایید که سن من برای ازدواج به هیچ عنوان دیر نشده، حداقل تا 35 سالگی فرصت برای ازدواج موفق را خواهم داشت. این نکته را به هیچ‌عنوان خود فریبی قلمداد نکنید. به یادآوری هر روزه این نکته ملتزم باشید.

6ـ خانه بخت را منحصر در ازدواج ندانید. همه برگه های زندگی را در موضوع ازدواج خرج نکنید. چه بسا زنان بسیار تأثیرگذاری در جامعه بوده اند که در پرتو تحصیل و اشتغال مولد، نه صرفاً ازدواج به خانه بخت واقعی خود راه یافته اند.

7ـ نقش واسطه ها در معرفی دختران خوب و شایسته و دم بخت را کم نگیرید.

8- در جلسات مذهبی و به طور کلی در جمع های زنانه حضور فعال داشته باشید. ضمن حفظ کرامت و شخصیت و وقار، انسانی بشاش و خوشرو و پر انرژی باشید. مطمئناً هم درشادابی و طراوت شما و هم در جلب نظر دیگران بسیار موثر خواهد بود. پیشنهاد می‏کنیم به راهکارهای عملی زیر توجه فرمایید:

1ـ آیات 75 تا 82 سوره یونس را بخوان.

2ـ در صورت امکان در موقع آمدن خواستگار، سوره الرحمان را همراه داشته باش.

3ـ دعا و توسل به اهل بیت را فراموش نکن.

در مورد خواب جنسی دیدن و تحریکاتی که در خواب برای تان رخ می دهد، باید بگوییم که بابت این برای تان گناهی نوشته نمی شود، و فقط در صورت احتلام یعنی خروج منی با شرایط غسل، باید غسل کنید، و اگر فقط تحریک بوده یا خواب جنسی بوده هیچ وظیفه ای ندارید.

پی نوشت ها:
1. زمر(39) آیة 53-
2.سوره بقره آیه 222.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

-9+6+
آفرین مشاور...چقدر شما مهربون و منطقی هستین واقعا از خوندن جوابتون لذت بردم دختر خوب منم مشکل تو رو داشتم در رابطه با خودارضایی... در مورد ازدواج هم باید شرایطتت رو هرچه بیشتر ایده آل کنی کار...درس...کلاس های هنری ...ورزش...تو اجتماع بودن و درخشیدن وقتی تو اجتماع باشی و دختر موفقی به نظر بیای به امید خدا زمانی که انتظارشو نداری یه پسر خوب و نجیب میاد سراغت