ماجراي عشق زن خبرنگار به آقاي مخترع

یک نت ـ شغلم خبرنگاری هست.چند روز پیش با یک آقای مخترع مصاحبه کردم.به شدت از ایشون خوشم اومده..
با یک آقای مخترع مصاحبه کردم به شدت از ایشون خوشم اومده

لطفا زود جواب دهید..لطفا..لطفا..با عرض سلام و خسته نباشید.یه مشکلی برام پیش اومده می خواستم منو راهنمایی کنید.

شغلم خبرنگاری هست.چند روز پیش با یک آقای مخترع مصاحبه کردم.به شدت از ایشون خوشم اومده..

ظاهر و شخصیت ایشون یه جوری است که همیشه ارزو داشتم با همچین مردی ازدواج کنم.تحصیلات ایشون در حد دکتري است و چند تا اختراع ثبت کردن و اینکه نخبه هستن خلاصه از نظر تحصیلات و هوش در سطح بالاتری از من قرار دارند..

می خواستم به خاطر علاقه ای که در این مدت به ایشون پیدا کردم از ایشون خواستگاری کنم یا حداقل به اشنای ایشون که مرد هستن بگم..نمیدونم چرا جرات پیدا کردم که بگم که می خوام با ایشون ازدواج کنم..خیلی خوشم اومده ازش ایشون هم یک سال از من بزرگترن..شما بگین چیکار کنم..می خوام منطقی بگم که می خوام با ایشون ازدواج کنم.البته من از نظر ظاهری قیافه خوبی دارم اما به نظر خودم به پای ایشون نمیرسم برا همین اعتماد به نفسم کمتر شده..چیکار کنم...شما بگین لطفا..

با سلام

 پیش از تصمیم گیری درباره طرح این مسئله ، بررسی کنید که آیا در ابعاد گوناگون با یکدیکر تناسب لازم را دارید؟ درست است که ایشان از نظر شما در ابعاد گوناگون ملاکهای مورد نظر شما را دارند اما آیا شما نیز از این ویژگیها برخوردارید و از این نظر با ایشان متناسبید یا ایشان در ابعاد گوناگون نسبت به شما خیلی متفاوتند؟ تفاهم و تناسب در ابعاد گوناگونی چون ظاهر، افکار، عواطف، خواسته ها و نیازها، فرهنگ، خانواده، طبقه اجتماعی اقتصادی و ...... لازمه های یک زندگی خوب زناشوییند و بدون آن زندگی مشترک در خطر جدایی و مشاجرات متعدد قرارددارد. بنابراین علاقه خود را صرفا ملاک انتخاب قرار ندهید.

درمورد خواستگاری از ایشان، لازم است عرض کنم که طرح این مسئله از جانب شما در جامعه ما عرف نیست ضمن اینکه طبیعت زن و مرد نیز اقتضا می کند که مرد از زن خواستگاری کند. درست است که خواستگاری زن از مرد هم صورت می گیرد و برخی از اقایان با طرح این درخواست مشکلی ندارند و ان را می پذیرند اما در اکثر اوقات به مزاج اقایان خوش نمی اید و می تواند با واکنشهای ناخوشایندی مانند منت گذاشن از طرف ایشان همراه باشد. همچنین ممکن است درخواست شما با جواب رد مواجه شود، که معمولا در این شرایط تحمل جواب رد برای یک دختر دشوارتر از یک پسر خواهد بود. بنابراین تنها در صورتی خواسته خود را مطرح کنید که بتوانید پیامدهای اینچنینی را بپذیرید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده