خواهرم دچار بيماری خودارضایی هست

احساس مي كنم كه خواهرم مانند خودم دچاربيماري استمنا شده است ولي نمي توانم بهاو بگويم چطور او را نجات دهم؟
احساس مي كنم كه خواهرم مانند خودم دچاربيماري خود ارضايي شده است

یک نت ـ احساس مي كنم كه خواهرم مانند خودم دچاربيماري استمنا شده است ولي نمي توانم بهاو بگويم چطور او را نجات دهم؟

اينكه تصميم جدي بر ترك اين كار زشت گرفتيد بسيار خوشحال هستيم اميدواريم كه با تصميم قاطع و كمك و استعانت از خداوند هر چه زودتر از اين عمل كه از گناهان بزرگ است رهايي يابيد و با توبه ي واقعي و ترك كامل آن عمل و انجام اعمال عبادي , زمينه ي غفران و آمرزش الهي را براي خود فراهم سازيد و باب رحمت الهي را بيش از پيش به روي خود بگشائيد. دانشجوي گرامي , بايد توجه داشته باشيد كه هرگز از رحمت الهي مائيوس نباشيد چرا كه يائس از رحمت خداوند, خود بزرگترين معصيت و گناه است حتي از عملي كه بيان نموديد بزرگتر مي باشد. به قول شاعر: اين درگه ما درگه ي نوميدي نيست

صد بار اگر توبه شكستي باز آي

درست است كه به واسطه ي عمل زشتي كه شما انجام مي داديد بطور ناخواسته فرد ديگري هم به آن مبتلا شده است اما اين كاري است كه اتفاق افتاده و شما هم تا حدودي متنبه شده ايد كه چه اشتباهي كرده ايد بنابراين , بايد در صدد راه چاره اي براي آن باشيد و احساس گناه و عذاب و جدان چاره ي كار نمي باشد. بعلاوه , بايد به اين نكته ي كليدي هم توجه كنيد كه اشتباه كردن بخشي از ماهيت انسان است . اشتباه به ما مي آموزد كه چگونه شيوه ي درست را ياد بگيريم . بنابراين , حال كه به اشتباه خود پي برده ايد, بايد به جبران مافات بيانديشيد و ما هم از طريق توصيه هايي كه در زير مي آيد به شما و حل مشكل تان كمك خواهيم كرد: عزيز دانشجو خواهشمند است به منظور نيل به قله پاكي و طهارت كه مطلوب هر انساني است به تمام توصيه هاي زير عمل كنيد و حتي براي يك لحظه آنها را فراموش نسازيد و بدانيد كه تنها عمل ره گشا است و الا اگر عمل نكنيد, چه بسا موجب دلسردي شما مي شود:

  1 - 3 - سعي كنيد به هنگام خواب شكم شما بيش از حد معمول پر نباشد هر چه خالي تر باشد مطلوب است .

    2 - 3 - از پوشيدن لباس تنگ و چسبان بخصوص لباسهاي زير تنگ جدا" اجتناب كنيد.

      3 - 3 - از نگاه كردن به مناظر و فيلم ها و تصاوير و مواضع جنسي و خوش آيند, از جنس مخالف و موافق خودداري كنيد و به محض مواجه شدن با اين حالت چشمان خود را به زمين يا آسمان دوخته و در صورت مقدور ببنديد.

       4 - 3 - از فكر كردن و تصور نمودن و تخيل امور جنسي و جنس مخالف اجتناب كنيد و به هيچ عنوان حتي به قصد دانستن و تحصيل آگاهي به سراغ اين نوع مطالب نرويد.

      5 - 3 - از شنيدن و خواندن مباحث و مطالب جنسي و حتي شوخي هاي جنسي و تحريك كننده جدا" پرهيز كنيد و به بهانه ازدواج و مانند آن به سراغ اين نوع كتب نرويد و مطالعه آن را به زماني نزديك ازدواج بسپاريد.

      6 - 3 - از مشاهده شوخي هاي جنسي زوج هاي جوان در ملائ عام اجتناب كنيد.

       7 - 3 - از خوردن مواد غذايي كه محرك است همانند خرما, پياز, فلفل , تخم مرغ , گوشت قرمز و غذاهاي چرب اجتناب كنيد.

       8 - 3 - از نوشيدن افراط گونه آب و مايعات پرهيز كنيد (بخصوص شب ها و قبل از خوابيدن )

       9 - 3 - از دست ورزي با اندام جنسي خود اجتناب كنيد و به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي دست ورزي نكنيد.

      10 - 3 - به منظور تخليه انرژي زايد بطور منظم و زياد ورزش ساده انجام دهيد (ورزش ساده و مستمر و طولاني مدت , مدنظر است ).

      11 - 3 - هيچگاه بيكار نباشيد و براي اوقات فراغت خود, برنامه داشته باشيد و آن را با مطالعه و سياحت و زيارت و هنرهاي دستي و عبادت پر كنيد (كارهاي مورد علاقه بيشتر توصيه مي شود). 12 - 3 - هرگز در مكاني خلوت و تنها و دور از نظر ديگران نباشيد.

       13 - 3 - به محض ورود افكار جنسي به ذهنتان سريع به نماز مشغول شده و يا تغيير محيط دهيد و كمتر به آن توجه كنيد تا خود از ذهن شما خارج شود و به مكان هاي عمومي برويد و يا كسي را همراه خود بياوريد مثلا" بگوييد احساس ترس مي كنم لطفا" همراه من باشيد.

       14 - 3 - روزه مستحبي بگيريد و اگر توان آن را نداريد روزه اخلاقي بگيريد و ميزان مصرف غذا را كاهش و فاصله هر وعده غذا را افزايش و تعداد دفعات غذا را كاهش دهيد و به حداقل خوراك اكتفا نماييد.

       15 - 3 - با جنس مخالف رفتار متكبرانه داشته باشيد و از روي ملايمت و لطف صحبت و... نكنيد. 16 - 3 - قرآن و ادعيه بيان شده در مفاتيح الجنان را زياد بخوانيد و در معاني آن فكر كنيد.

       17 - 3 - در مراسم مذهبي و ديني زياد شركت كنيد.

      18 - 3 - به زشتي گناهان و عواقب سوئ آنها آگاهي پيدا كنيد و در اين مورد فكر كنيد و از كتب مربوطه كه در اين مورد توصيه شده بهره بگيريد.

       19 - 3 - ياد مردن و مرگ و عالم پس از مرگ را هميشه در ذهن خود زنده نگهداريد و به اين منظور مطالعه كتب شهيد دستغيب جدا" توصيه مي شود و هر روز 20 صفحه از كتب معاد, قلب سليم و سراي ديگر و... را مطالعه كرده و بهره بگيريد.

      1. بهترين روش برخورد با ايشان , ارشاد غير مستقيم است يعني بدون آنكه او متوجه شود شما از عمل او اطلاع داريد, با در اختيار قرار دادن كتابها و جزوه هاي مناسب مثل آنچه ضميمه ي نامه مي باشد زمينه تنبه و آگاهي و هشياري او را فراهم سازيد تا اين كه به اميد خدا هر چه زودتر از اين عمل رهايي بايد. (اين جزوه را در معرض ديد او قرار دهيد تا مطالعه كند نه اينكه به او هديه بدهيد يا سفارش به خواندن آن كنيد).

      2. اگر تا مدتي كه به اين توصيه عمل كرديد, مشكل حل شد كه چه بهتر, اما اگر مشكل حل نشد, بگونه اي از ايشان بخواهيد كه با ما مكاتبه نمايد تا ما حرفهاي مورد نظر خود را مستقيما" به خود ايشان بگوئيم تا حداقل با فهميدن پيامدهاي اين عمل زشت , از اين كار رهايي يابد.

       3. سعي كنيد در منزل و در اتاق , مكان خلوت و زمان بيكاري را پيدا نكند و به گونه اي كه او متوجه نشود او را سرگرم به كاري كنيد يا خلوت او را به هم زده و فرصت انجام اين عمل را پيدا نكند. البته به گونه اي كه باعث كدورت بين شما نشود.

       4. از فرد بزرگتر و مورد اعتمادي بخواهيد براي هر دوي شما مضرات اين عمل را دلسوزانه برايتان توضيح دهد.

 

منبع : porseman

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خوب اول خدت به خدت کمک کن بعد به فکر اون باش
به نظر شما کسی که گرسنه است با خوردن اب سیر میشود نیاز جنسی یک نیاز واقعی است که با روزه و نماز برطرف نمیشود این چرتو پرتها رو ول کنین
قرار نیست بر طرف بشه فقط باید یه مدت کنترلش کنی دوم ان که خود بدن با توجه به بنیه ای که داره خودش به موقعش تخلیه میشه اگه قبول نداری برو از یک دکتر بپرس من درسشو خوندم که دارم میگم پس حرف مفت نزن اول فکر کن سوما تو بهتر مفهمی یا خدا؟
همه صحبتهاتون درست و منطقی بود بخصوص دوری جستن از عوامل محرک مثل سخن گفتن با نامحرم و شوخی و ... مینا خانم، قرار نیست ایشون سیراب بشن قراره عطش خودشو خواهرشو کم کنه و اون تشنگی معمولی رو با توکل به خدا و انجام دستورات الهی کنترل کنه تا به خواست خدا شرایط ازدواجشون فراهم بشه
به غیر مقدسات بقیه حرفاتون حرف مفته و چرته اون بنده خدا درمان دارویی میخاد نه چرتو پرت شمارو. برو بابا
همه صحبتهاتون درست و منطقی بود بخصوص دوری جستن از عوامل محرک مثل سخن گفتن با نامحرم و شوخی و ... مینا خانم، قرار نیست ایشون سیراب بشن قراره عطش خودشو خواهرشو کم کنه و اون تشنگی معمولی رو با توکل به خدا و انجام دستورات الهی کنترل کنه تا به خواست خدا شرایط ازدواجشون فراهم بشه
دنبال یه کار باشید که این نیاز براورده شه نه سرکوب.
بله.این یک بیماری هستش آیابا این نصیحتآ میشه میل جنسی رو ازبین برد.بالاخره که چی همه این میلودارن و بالاخره سراغ آدم میاد پس با روی شکم نخواب و فیلم نبین ممکنه کمتر بشه ولی حل نمیشه واین فرار از مسئله هست نه رآه حل.هر سایتی واسه راهنمایی سر میزنیم این چندتا چرتو پرتو نوشته.فیلم نبینید با شکم پر نخوابید روزه بگیری آخه تا کی دروغ میگید نجات ازین بیماری یه شانسه وبایدبه یه متخصص مراجعه کرد
بله.این یک بیماری هستش آیابا این نصیحتآ میشه میل جنسی رو ازبین برد.بالاخره که چی همه این میلودارن و بالاخره سراغ آدم میاد پس با روی شکم نخواب و فیلم نبین ممکنه کمتر بشه ولی حل نمیشه واین فرار از مسئله هست نه رآه حل.هر سایتی واسه راهنمایی سر میزنیم این چندتا چرتو پرتو نوشته.فیلم نبینید با شکم پر نخوابید روزه بگیری آخه تا کی دروغ میگید نجات ازین بیماری یه شانسه وبایدبه یه متخصص مراجعه کرد