با خانم مطلقه ازدواج کردم

آیا امکان دارد کسانی که با زنان مطلقه ازدواج کرده‌اند روزی بدبخت شوند؟ بنده مدتی است با خانمی که قبلا مطلقه بوده ازدواج کرده‌ام ولی ازنظر اخلاقی وعقلی وخانوادگی تا حدود زیادی تفاهم داریم.
مدتی است با خانمی که قبلا مطلقه بوده ازدواج کرده‌ام

یک نت ـ آیا امکان دارد کسانی که با زنان مطلقه ازدواج کرده‌اند روزی بدبخت شوند؟ بنده مدتی است با خانمی که قبلا مطلقه بوده ازدواج کرده‌ام ولی ازنظر اخلاقی وعقلی وخانوادگی تا حدود زیادی تفاهم داریم.

با عرض سلام وتحیت

نه از نظر دینی و روایی، نه از نظر تاریخی و فرهنگی و نه از نظر روانشناختی، هیچ ارتباطی میان بدبخت شدن و ازدواج با یك خانم مطلقه وجود ندارد.

مهم سطح درك، تفاهم، محبت و صمیمیت میان طرفین است كه بحمدالله شما از آن برخوردار هستید. پس با این برداشت بی پایه كام خود و زندگی مشتركتان را تلخ نكنید.

موفق باشید

منبع :شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

دوست عزیز اتفاقا چون طرف مقابل شما یک بار طعم تلخ شکست رو چشیده اینبار با دید روشن و با تجربه مفید ازدواج کرده این فکرا تلقین اطرافیان شماست.فقط به واقعیتی که دلتون بهش یقین داره گوش جان بسپارید و زندگی کنید.چون اونچه که دل احساس میکنه هیچ عقلی بهش فکرم نمیتونه بکنه.حتما موفق هستید.
به نظر من هم زندگي خيلي موفقي خواهيد داشت به خاطر اينكه اين خانم هم قدر شما را بيشتر مي داند و هم اين كه تصميمي كه بار دوم براي ازدواج گرفته عاقلانه تر است تا احساسي و تصميم عاقلانه باعث مي شود كه به شما وفادار تر باشد و سعي كند بهترين آرامش رادر زندگي براي شما و خودش فراهم كند خيلي دوسش داشته باش به خاطر اين كه خيلي دوست دارد
بنظر من. این حرف بی اساس. هست ،اون خانم الان قدر محبت شما رو بیشتر میدونه و ب شما بیشتر محبت میکنه، افکار منفی رو از خودتون دور کنین. ک روی رفتارهاتون تاثیر منفی میزاره. بچسبین ب زندگیتون و تلاش کنین. برای بهتر شدن