ازدواج با دختران بی حجاب !!

یک نت ـ چرا امروزه پسرها گرایش به سمت دختران بدحجاب دارند و حتی برای ازدواج آنها را ترجیح می‌دهند؟
گرايش پسراي امروزي براي ازدواج با دختران بي حجاب !!

چرا امروزه پسرها گرایش به سمت دختران بدحجاب دارند و حتی برای ازدواج آنها را ترجیح می‌دهند؟

جواب سوال شما، در دو قسمت ارائه می شود:

1- این که پسرها گرایش به سمت دختران بدحجاب دارند اختصاص به امروز روزگار ندارد. از وقتی دختر و پسری در این کره خاکی وجود دارد به خاطر این که دختر مظهر ناز است و کرشمه و مرد مظهر نیاز و تقاضا، پسران به دنبال دختر ها بوده اند و این مساله در میان سایر موجودات نیز وجود دارد. علت تمایل زیاد پسران به دخترها در عرصه اجتماعی هر چند همه پسرها به دختر های بدحجاب گرایش دارند؛ اما آنهایی که این گرایش در ایشان دیده می شود به خاطر تحریک کنندگی بالای این خانم ها چه به خاطر آرایش و عطر و لباس و چه سر و صدا و خنده و ... می باشد. باز هم نظیر همین مساله در مورد سایر موجودات نیز وجود دارد. البته در غالب موارد و نه همه.

2- این که برای ازدواج دختر های بدحجاب را بر باحجاب ترجیح دهند تصور کاملا اشتباهی است. هر چند انتخاب تک ملاکی کار اشتباهی است و این اقدام از طرف هر کس انجام شود اشتباه بودن این انتخاب به قوت خود باقی است(مثل این که فقط به خاطر بدحجابی دختری را برای ازدواج انتخاب کنید یا به خاطر باحجابی). اما در جهان خارج، غیر از پسرهایی که به اصطلاح در تور و دام دخترهای بدحجاب افتاده و چاره ای غیر از ازدواج در آن لحظه نمی بینند، پسرهایی که وضعیت نرمالی دارند حتی آنها که سابقه رابطه با جنس مخالف را داشته اند هم برای ازدواج فرد سالم و پاکدامن را به بدرفتار ترجیح می دهند. نکته بعدی این است که بیشتر ازدواج هایی که معمولا فرد در تور شخص بدحجابی گرفتار شده است به خاطر ادامه رابطه با جنس مخالف حتی بعد از ازدواج، از استحکام لازم برای زندگی زناشویی برخوردار نبوده و معمولا به شکست منجر می شود.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

chon aghl nadaran, man arezoom ezdevaj ba dokhtare momeno zibao khosh andame, vafadar, ke baham khoshbakht beshim, niatemoon az ezdevaj khoshbakht kardane hamdige bashe, khoda bashe, ama nemidoonam chejoori peyda konam injoor dokhtario, 28 salame :( dare dir mishe