با عمل غير مشروع خود ارضایی خو گرفتم

جواني 21 ساله هستم. دقيقآبه خاطرم نمي آيد. اما شايد10 ساله يا بزرگتر بودم كه كم كم با عمل غير مشروع استمناء خو گرفتم
10 ساله يا بزرگتر بودم كه كم كم با عمل غير مشروع استمناء خو گرفتم

 جواني 21 ساله هستم. دقيقآبه خاطرم نمي آيد. اما شايد10 ساله يا بزرگتر بودم كه كم كم با عمل غير مشروع استمناء خو گرفتم و اين در حالي بود كه از قبح اين عمل اطلاعي نداشتم و حتي آن را گناه صغيره جهنمي دانستم. سالها گذشت و من بيشتر بااين گناه انس گرفتم و بعضي اوقات شايدچند بار در روز مبادرت به اين عمل ناپسندمي نمودم.

تقريبآ در سن 17 سالگي يكي ازمعلمين مدرسه ،كمي ما را از عواقب اين گناه در جريان قرار داد. اين در حالي بودكه تعدادي از مضرات اين گناه تا آن لحظهگريبانگير من شده بود (ازجمله ضعف قوايبينايي و شنوايي و مسايل روحي ديگر) لذابا جديت از آن لحظه تصميم به ترك گناهگرفتم و با دعا و نيايش به درگاه خداوندخود را كم كم از اين گناه دور كردم و عهدكردم كه ديگر به سراغ اين گناه نروم.

الحمدلله! با عنايات امام زمان (عج) موفقبه ترك اين گناه در همان سن 18-17 سالگيشدم. ازآن به بعد هم سعي در بدست آوردنروحيه، توجه بيشتر به معنويات واعتقادات پيدا كردم. با تمام اين اوصافاز سال گذشته -يعني تقريبآ 20 سالگي-مضرات ديگر اين گناه با عنايت به ترك آندر 4-3 سال گذشته به سراغم آمد.

اين رابراي مشورت و تعيين مسير مي گويم كه يكياز اين امراض، عدم كنترل شهوت، حتي بافكر كردن و يا ديدن مسئله اي شهوت آور ميباشد (با وجود اينكه سعي در كنترل نگاه وفكر را هم دارم) كه زندگيم را بسياردشوارنموده است كه در بعضي اوقات هر روزنياز به غسل پيدا مي كنم (فقط با فكر كردناندك و يا نگاه). بي پردگي متن را ببخشيد.چاره اي جز اين ندارم. لطفا هر گونه كمكيكه مي توانيد از قبيل چگونگي مطرح كردنآن با اطباء و سرنوشت ازدواج با توجه بهمجرد بودنم و... را محبت فرماييد.

» برادر عزيز! چرا خود را شكست خورده مى‏پنداريد. روشن است كه آدمى بايد همواره خود را مقصر دانسته و نفس خويش را متهم نمايد، ولى نبايد خود را شكست خورده بداند. شكست خورده كسى است كه شيطان كاملاً بر او مسلط شده و او را در اختيار اهداف خود گرفته است؛ نه آن كس كه در ميدان مشغول نبرد است و گاه نيز ضربه‏هايى را تحمّل مى‏ كند.

  اين كه توانسته ايد براي مدتي از ابتلا به بيمارى خطرناك استمنا رهايى يافته‏ايد، توفيق بزرگى است كه خداوند به شما عنايت فرموده و نبايد از تلاش مجدد دست بکشيد. مطمئناً همچون گذشته بر اين مشکل فايق خواهيد آمد. مطمئن باشيد كه خداوند يار و مددكار شما خواهد بود. شما با تصميم جدى و با توكل خدا، حركت كنيد كه او راه‏هاى سخت را در مقابل شما خواهد گشود.

  دغدعه شما براى نظارت و كنترل نفس خويش، خصلتى ستودنى و نعمتى بزرگ است. البته اين را بدان جهت نگفتيم كه شما را معذور كنيم؛ بلكه واقعيت آن است كه برخى به كلى از نفس خود غافل مى‏شوند و آن را به فراموشى مى‏ سپارند.

  ولى برخى نيز اين توفيق را مى‏يابند كه اگر چه لغزش‏هايى دارند ولى همواره از طرف نفس خويش نگران و در جدال و كشمكش با آن هستند.

       گاهى كسى دشمنى در خانه ويا بيمارى در اندام خود دارد ولى از آن مطلع نيست و لذا اقدامى براى دفع آن نمى‏ كند. اين خطرناك ترين نوع دشمن و زيانبارترين نوع بيمارى است.

       جمله‏اى را به حضرت مسيح(ع) نسبت مى‏دهند كه فرموده است: بيمار كسى نيست كه از دردى رنج مى‏ برد، بيمار حقيقى آن است كه بيمار است ولى خود را سالم مى ‏پندارد.

       بنابر اين دغدغه و نگرانى را در خود حفظ و تقويت كنيد، اگر چه نگرانى‏ها براى انسان مفيد نيستند، ولى اين نوع نگرانى سود محض است.

      دانشجوى عزيز از حسن اعتماد شما به كارشناسان اين واحد كه نشان از حسن تدبير و پاكى سرشت شما دارد، تقدير و تشكر مى‏ كنيم و اميدواريم كه در مسير آنچه مقصود شما است موفق بوده و از اين طريق خدمتى ناقابل را ارائه نماييم.

       دانشجوى محترم، پاكى و طهارت مطلوب و هدف هر انسانى است و كسى را نمى‏يابيد كه طالب آن نباشد و اين مهم بدون تلاش هماهنگ و حساب‏شده و صبر و حوصله و قبل از اتمام اسباب، تكيه بر توفيق الهى به دست نمى‏آيد، لذا با تكيه بر توفيق خداوند و استعانت از درگه الهى به توصيه‏هايى كه در ذيل بيان مى‏گردد به صورت كامل، دقيق و مستمر عمل كنيد تا به اميد حضرت دوست هدف به كف آيد، مجددا تأكيد مى‏ كنيم كه عمل به برخى از دستورالعمل‏ها كافى نيست و بايد به تمام آنها به صورت دقيق و كامل و هميشگى عمل كنيد و الا نه تنها نتيجه‏بخش نخواهد بود، بلكه موجب خستگى شده و شما را دلسرد مى‏ كند. حال با تأكيد بر اين مقدمه به بيان دستورالعمل‏ها مى‏پردازيم:

       1- سعى كنيد به هنگام خواب شكم شما بيش از حد معمول پر نباشد.

       2- از پوشيدن لباس‏هاى تنگ و چسبان اجتناب كنيد.

       3- از نگاه كردن به مناظر، فيلم‏ها و تصاوير تحريك كننده جدا خوددارى كنيد و به محض مواجه شدن با اين امور چشم خود را بسته و يا به زمين و يا آسمان نگاه كنيد.

       4- از شنيدن و خواندن مباحث و مطالب جنسى و حتى شوخى‏هاى جنسى و تحريك‏كننده و فكر كردن در اين امور جدا پرهيز كنيد.

       5- از خوردن مواد غذايى كه محرك است مانند: خرما، پياز، فلفل، تخم‏مرغ، گوشت قرمز، غذاهاى پرچرب، حتى‏المقدور اجتناب و به ميزان ضرورت اكتفا كنيد.

       6- قبل از خواب حتما مثانه خود را تخليه نماييد.

       7- از نوشيدن افراط‏گونه آب و مايعات پرهيز كنيد (به خصوص شب‏ها و قبل از خوابيدن).

       8- هيچ‏گاه بدن عريان خود را در آينه نگاه نكنيد.

       9- از دست‏ورزى اندام جنسى خود اجتناب كنيد و در هيچ شرايطى دست‏ورزى نكنيد.

       10- هرگز به رو نخوابيد.

       11- به منظور تخليه انرژى زايد بدن به طور منظم و زياد ورزش كنيد.

       12- هيچ‏گاه بيكار نباشيد، براى اوقات فراغت خود برنامه داشته باشيد و آن را با مطالعه، ورزش، زيادت عبادت و... پر كنيد.

       13- هرگز در مكانى خلوت و تنها و دور از نظر ديگران نباشيد.

       14- هرگاه مورد هجوم افكار جنسى واقع شديد، در مكان خلوت و دور از نظر ديگران بسر نبريد بلكه در مجالس عمومى وارد شويد و در آنجا به سر بريد.

       15- هفته‏اى يكى دو روز روزه مستحبى بگيريد و اگر توان آن را نداريد روزه اخلاقى بگيريد؛ يعنى، ميزان صرف غذا را كاهش و فاصله هر وعده غذا را افزايش و تعداد دفعات غذا را كاهش دهيد و به حداقل خوراك اكتفا كنيد.

       16- با نامحرم رفتار متكبرانه داشته باشيد و از سخنان ملايمت‏آميز با آنها خوددارى كرده واز نرمى و لينت در كلام با آنها اجتناب ورزيد.

       17- هيچ‏گاه با نامحرم و جنس مخالف در مكان خلوت و دور از نگاه ديگران باقى نمانيد، حتى براى آموزش و... .

       18- قرآن زياد بخوانيد و درباره معانى آيات آن فكر كنيد.

       در پايان توجه شما را به تذكرات ذيل جلب مى‏كنم:

       1- دوست عزيز توجه داشته باشيد كه تنها رعايت تمام اين امور بدون كم و كاستى و به صورت مستمر است كه نتيجه‏بخش خواهد بود.

       2- به محض گناه و ارتكاب مأيوس از رحمت الهى نباشيد و با توبه مجددا ره پاكى را فراگيريد و سعى كنيد كه تكرار نشود.

       3- در صورت امكان ازدواج با كم كردن سطح توقعات و انتظارات ازدواج بهترين راه حل است.

      4- بدون هيچ گونه خجالتي، با مراجعه به روانپزشک مشکل خود را مطرح نماييد و بگوئيد حتي با اندک فکر يا گناه به صحنه هاي محرک انزال به شما دست مي دهد، تا در صورت لزوم با تجويز برخي داروها، از شدت تحريک پذيري تان کاهش يابد. البته دستورالعمل هاي ارائه شده در اين برگه نيز در کنار آن به شما کمک مي کند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

من هم با این عمل ناپسند مبارزه کردم و هنوز مبارزه ام برای حذف کامل و نابودی کامل آن ادامه دارد
من اعتياد پيدا كردم و هيچ لذتي توي اين دنيا بهم نميچسبه بجز همين استمنا
تنها راه مبارزه با این آفت شوم روزه است روزه انسان را به خدا نزدیک تر میکند و باعث خواری نفس است_بیشتر این خود ارضایی ها از بیکاری سرچشمه میگرد من خودم تا قبل از ماه مبارک رمضان این عمل زشت را انجام میدادم اما تا همین لحظه حتی به فکرم خطور نکرده چه برسد به انجام کار اگه نظر این معتاد رو میخوایین فقط روزه-زمانی هم به ذهن خطور کرد یا از خانه بیرون بزنید یا در تنهایی نمانید که اصلی ترین عامل خود ارضایی تنهایی است.
تنها راه مبارزه با این آفت شوم روزه است روزه انسان را به خدا نزدیک تر میکند و باعث خواری نفس است_بیشتر این خود ارضایی ها از بیکاری سرچشمه میگرد من خودم تا قبل از ماه مبارک رمضان این عمل زشت را انجام میدادم اما تا همین لحظه حتی به فکرم خطور نکرده چه برسد به انجام کار اگه نظر این معتاد رو میخوایین فقط روزه-زمانی هم به ذهن خطور کرد یا از خانه بیرون بزنید یا در تنهایی نمانید که اصلی ترین عامل خود ارضایی تنهایی است.
دوست عزیز هر وقت دوباره نتونستی طاقت بیاری و خود ارضایی کردی به اون اهنگ داریوش گوش کن که میگه بریده باد ای دستی که شکستی این عهد و این پیمان را ..و بعد هی نگاه دست خودت کن و تکرار کن بریده باد ای دستی که شکستی این عهد و این پیمان را ، بعد یه حالت حزن و اندوه هم به خودت بگیر :)) از منابع معتبر شنیدهش ده خود داریوش هم بعد از این عمل شنیع اقدام به خودن این اهنگ کردن .. :))