آموزش ساخت يك جا شالي بسيار زيبا مخصوص بانوان گرامي

یک نت ـ آموزش ساخت يك جا شالي بسيار زيبا مخصوص بانوان گرامي
آموزش ساخت يك جا شالي بسيار زيبا مخصوص بانوان گرامي

با رول ، جا شالی بسازید ! چه اسم سختی انتخاب کردم ! اگر شما مثل من از تا زدن شال هایتان واتو کشیدن آن ها به صورت روزانه برای هر بار پوشیدن خسته شده اید ایده ای که امروز در مجله اينترنتي يك نت ارائه گردیده است را مشاهده نمایید . یک ایده ی زیبا و ساده برای آویزان کردن شال های شما ! روش کار را در ادامه دنبال کنید تا به راحتی با رول ، یک جاشالی خوشگل بسازید .

برای ساخت این جای شالی شما نیاز به چند تا رول خالی و دورریختنی دستمال توالت دارید . تعداد این رول ها را می توانید به سلیقه ی خود تنظیم کنید . کاغذ کشی هم برای تزیین این رول های رنگ و رو رفته که بازیافتی هستند و اصلا زیبا به نظر نمی رسند لازم است .

با دقت تمام کاغذکشی ها را دور رول ها کنید و چسب بزنید . سپس با ریسمان های کلفت الیافی که قبلا برای بافت آویزهایی که از سقف خانه آویزان می شدند ، کاربرد داشت دو رول را به هم وصل کنید . به این ترتیب که نخ را از دو رول عبور دهید سپس در فاصله ی نزدیکی از هم سر نخ را گره بزنید ، طوری که دو رول مانند تصویر بالا در کنار هم قرار بگیرد .

وقتی که رشته ای از این رول های تزیینی ساختید ، نخ مربوط به رول اول و آخر را بلندتر در نظر بگیرید و دو سر آن را داخل یک گیره ی رخت آویز بیندازید . سپس شال ها را با لوله کردن در این رول ها جای دهید . البته این ایده بیشتر مناسب شال های تابستانی است و قطعا شال های زمستانی بخاطر ضخامتی که دارند در این رول ها جای نمی گیرند .

نمونه ی دیگری از آویزان کردن این رول ها را در تصویر بالا می بیند .
برای دیدن کاردستی جغدهای تزیینی با رول اینجا را کلیک کنید . امیدوارم از ایده ی ساده ی ما لذت برده باشید .

 

منبع :سايت قمر

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

باز هم چروک میشن مهندس