www.tibf.net ثبت نام بن كتاب دانشجويان و طلاب www.tibf.ir

یک نت ـ www.tibf.ir ثبت نام بن كتاب دانشجويان و طلاب www.tibf.net
www.tibf.ir ثبت نام بن كتاب دانشجويان و طلاب www.tibf.net

www.tibf.ir ثبت نام بن كتاب دانشجويان و طلاب www.tibf.net,

www.tibf.net سايت ثبت نام بن كتاب ويژه دانشجويان و طلاب,

www.tibf.net سايت ثبت نام بن كالا ,

www.tibf.net سايت ثبت نام بن كتاب طلاب و روحانيون,

www.tibf.net سايت ثبت نام بن كتاب دانشجويان,

www.tibf.net ثبت نام بن كتاب نمايشگاه بين المللي كتاب تهران,

www.tibf.net از كجا براي گرفتن بن كتاب ثبت نام كنم,

www.tibf.net آيا بن كتاب به من تعلق ميگيره ؟,

www.tibf.net نحوه گرفتن بن كتاب دانشجويان,

www.tibf.net نحوه گرفتن بن كتاب طلاب,

www.tibf.net بن كتاب,

www.tibf.net ثبت نام گرفتن بن براي كتاب,

مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام مجدد دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد و گفت: این گروه از متقاضیان می‌توانند تا پایان 5 اردیبهشت ماه برای ثبت نام به سایت tibf.net مراجعه کنند.

وی افزود: با دستور سید عباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به 240 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان بن کارت اعتباری ارایه خواهد شد.

حسین پور با اشاره به ثبت نام متقاضیان در دور نخست گفت: در مرحله اول نزدیک به 220 هزار متقاضی در سایت tibf.net ثبت نام کردند و 200 هزار نفر از این متقاضیان شرایط لازم برای دریافت بن کارت‌های اعتباری را داشتند. با توجه به سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم توجه به دانشجویان و طلاب که مصرف کنندگان اصلی کتاب هستند، تصمیم گرفته شد تا اعتبار لازم برای ثبت نام 40 هزار متقاضی دیگر فراهم شود.

مدیر کمیته رفاهی ادامه داد: متقاضیان فرصت دارند تا پایان روز جمعه 5 اردیبهشت ماه در سایت tibf.net ثبت نام کنند. پس از پایان زمان ثبت نام نیز این سایت از دسترس خارج خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در دو روز آینده ثبت نام می‌کنند حتما سعی کنند که شهرهای قم، تهران و کرج را به عنوان محل دریافت بن کارت‌ها اعتباری خود تعیین کنند زیرا امکان ارسال کارت‌های اعتباری به مناطق دور دست امکان پذیر نیست.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده