دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه جهادی یاوران چه بود؟ +‌ عكس

یک نت ـ تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است.
دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب

تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است.

ایشان به غیر از تأکیدهای فراوان بر مسأله‌ی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که در سخنرانی‌های عمومی یا خصوصی خود ابراز داشته‌اند، در برخی موارد با اطلاع از فعالیت‌های خدمت‌رسانی جهادگران، با نوشتن یادداشتی نسبت به فعالیت آنان ابراز نظر و اعلام تشکر نموده‌اند.

یادداشت زیر که در سال 1382 و خطاب به «گروه جهادی یاوران (دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله)» نوشته شده است، یکی از این موارد است.

بسمه تعالی

از همه‌تان سپاسگزارم و شما را به خدا میسپارم. میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن انسان است؛ آن را هر چه میتوانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفتها: سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و ... آن را گِل‌اندود کند. نیت خود را خدائی نگهدارید و از او کمک بخواهید و از همه‌ی نیروی خود برای آن مایه بگذارید. موفق باشید.

سید علی خامنه‌ای

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده