فردوسی‌پور ماهانه 5 میلیارد تومان درآمد دارد!

یک نت ـ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به بررسي‌هايي که داشتم درآمد آقاي فردوسي پور در سال حدود 40 يا 50 ميليارد است، به نظر شما اين پول سرسام آور چه مي‌شود و کجا مي‌رود؟
فردوسی پور و رویانیان

به گزارش یک نت، محمد رويانيان در خصوص برنامه 90 اظهار داشت: من هر وقت که لازم بوده از هر برنامه تعريف و تمجيد خود را انجام دادم اما با توجه به بررسي‌هايي که داشتم درآمد آقاي فردوسي پور در سال حدود 40 يا 50 ميليارد است، به نظر شما اين پول سرسام آور چه مي‌شود و اين پول کجا مي‌رود؟

محمد رویانیان درباره منابع و مجاری این تحقیق و بررسی اش توضیحی نداد.

وي افزود: اگر بحث فوتبال است فدارسيون، باشگاه‌ها و داوران هر هفته به خاطر اين برنامه و تنش‌هايش فحش مي‌خورند و به رئيس فدارسيون نيش مي‌زنند اما ماهانه سه تا 5 ميليارد بابت مسائل مختلف درآمد دارد که اگر بخواهيد آن را سالانه حساب کنيد خودتان ببينيد چقدر مي‌شود، مگر اين پول براي فوتبال نيست پس کجا مي‌رود. تازه ما هزينه آگهي‌ها را حساب نکرديم.

رويانيان ياد آور شد: خيلي دوست داريم فردوسي پور که به دنبال شفاف کردن فوتبال است، خودش هم درباره اين موضوع شفاف توضيح دهد که بدانيم خالص چه سودي اين برنامه از فوتبال دارد و در عوض چه کمکي هم مي‌کند؟ البته من قصد بي احترامي به صدا و سيما و رسانه‌هاي زحمتکش را ندارم، اما اين سوال من است که دوست دارم جوابش را پيدا کنم. همين مسائل کاري کرده که برخي‌ها به من فشار بياورند که اين برنامه را تحريم کنيم.

ادعای رویانیان درباره درآمد عادل فردوسی پور از برنامه نود در حالی مطرح می شود که فردوسی پور قبلا یکبار درباره میزان درآمدش از این برنامه به مخاطبان نود توضیح داده است.

در اوایل شهریور ماه 1390، یکی از نشریات کشور مدعی شد که فردوسی پور سالی یک میلیارد تومان از برنامه نود درآمد دارد. فردوسی پور هم با ارائه آمار وارقامی، گفت که فقط ماهی یک ونیم میلیون حقوق می گیرد که سالانه تقریبا ۱۸میلیون می شود. فردوسی پور این دستمزد را محصول نویسندگی، کار گردانی ،تهیه کنندگی و اجرای برنامه نود دانست.

فردوسی پور در آن برنامه توضیح داد که برخلاف اخبار منتشر شده، برای تولید برنامه نود دقیقه ای ۶۲هزار تومان اختصاص یافته که سالانه ۲۷۵میلیون و ۲۸۰هزار تومان می شود و سالانه ۳۷برنامه تولید می شود که در هر برنامه تنها هزینه های مربوط به دوساعت آن لحاظ می شود .

وی همچنین درآمد ماهیانه خودش از برنامه نود را یک ونیم میلون تومان اعلام کرد و گفت در این برنامه، هیچ کس دستمزد و درآمد میلیاردی ندارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده